Een gevoel in mij zei dat ik een test moest doen.....ondanks dat ik volgens mijn berekening pas op 5dpo zit. Met dit als resultaat dat kan toch niet! Heb gelijk de 2e erachter aan gedaan zelfde resultaat.
Wow, wat een knaltesten! Wanneer was je laatste menstruatie? Edit: oh ik zie dat je op dag 15 zit. Hmm, dan is wel heel snel dan.. Weet je zeker dat je vorige menstruatie wel een menstruatie was? Ik zou een clearblue halen als ik jou was !
Je weet wanneer je eisprong was? Anders heb je die sowieso eerder gehad dat kan niet anders, of idd van vorige maand en dacht je ongesteld te zijn geweest? Hij is in ieder geval hartstikke positief die test. Ik had dat gevoel ook een week voordat ik (dacht) ongesteld moest worden en mijne was toen ook positief terwijl ik ook dacht pfff dat kan nog helemaal niet...maar achteraf was ik 5 dagen langer zwanger dan gedacht en had ik maar een cyclus van 23 dagen dus op dag 22 testen was helemaal niet zo gek hahah
Echt apart zeg! Wel fijn dat je dan EN zwanger bent EN verder dan je dacht te kunnen zijn (ik vond die eerste weken heel langzaam gaan). Ik zou echt een met wekenindicator halen, kijken wat die zegt.
Idd ga die CB met indicator halen.. Of misschien tweeling? Maar ben wel benieuwd naar je historie, dus weet je je eisprong ja of nee? Hoe was je laatste menstuatie?
Dat is nog eens een verassing! lijkt mij ook heel onwaarschijnlijk dat je op 5dpo zit. Even een CB proberen met weekindicator. Laat je het ons weten?
gefeliciteerd!! ben benieuwd hoe ver je echt bent, hihi dpo zou toch niet kunnen zou je denken??? Ben benieuwd naar de Clearblue.
Heb nu inderdaad maar een cb met indicator gekocht. Zo maar snel doen als ik thuis ben. Mijn laatste og was op 2 juni en naar mijn idee normaal. ..daarvoor og op 9 mei. Heb op 30 mei ook een test gedaan en die was negatief. ... Ben echt effe helemaal in de war hahahaha
Dacht trouwens 21 mei mijn ei gehad te hebben naar aanleiding van positieve ovulatie test....Deze maand dacht ik hem te voelen rond 10 juni......