Heel eerlijk.....ik denk dat ik op dit moment niet de gezelligste persoon ben om bij te zijn. Ik word eigenlijk gek van mezelf en alle ideeën en theorieën in mijn hoofd. Ben ook erg emotioneel en kan niet veel incasseren.
Is ook logisch meis.. Het is ook niet niks.. Kun je er wel over praten met iemand die dicht bij je staat?
Ja kan er gelukkig wel met een aantal lieve mensen over praten. Maar die onzekerheid. ...menn......killing gewoon! Nu net een kopje koffie op en voel al gelijk mn maag weer gaan draaien dat vind ik nu gewoon echt even het lastigste ik voel van alles maar durf gewoon de hoop niet te hebben dat het van een zwangerschap is. Als ik echt diep van binnen mijn intuïtie volg denk ik dus juist wel zwanger te zijn. Ik zou voor deze week wel even een ander lichaam willen lenen hahahahah
Mijn gevoel is juist dat je wel zwanger bent. 60 door tweeling, door verlies in een keer gedropt, dus 30 met nog restant van tweeling. Ondertussen gezakt naar normale waardes en ineens netjes verdubbeld. Denk dat alleen volgend bloedonderzoek duidelijkheid geeft. Heel veel succes!!
Nou....Heb me natuurlijk niet in kunnen houden om te testen en volgens mij loopt het niet meer op maar blijft het gelijk. Dus tja....
Maar 1 keer verdubbeld in een week is meestal geen goed nieuws...Dus niet netjes verdubbeld maar te weinig verdubbeld...
Vind hem zelfs lichter naar mijn idee. ....en hij had toch al donkerder moeten zijn? Zou eigenlijk gisteren of vandaag mn menstruatie krijgen.
Ik vind het er echt niet goed uit zien....test loopt niet op en ook je hcg in je bloed verdubbeld te weinig...ik zou zeker morgen contact opnemen met gyn om nogmaals een bbz uit te sluiten...kans is klein,maar wel aanwezig met dit verhaal.
Dat klopt idd. Ik eigenwijs als ik ben wilde vanmiddag toch nog een keer een test doen vraag me niet waarom. ...bij kruidvat waren ze op dus maar bij etos gehaald. En met een wat licht plasje die test gedaan en nu lijkt deze naar mij idee dus duidelijker dan de kv........ Doe morgen ochtend die andere misschien dat ik dan beter verschil zie tussen dezelfde soort.