Denk als je afspraak bij de gyn heb, ze wel een echo doen, tenzij de bloedwaarden nog onder de 1000 zitten. Maar zelfs dan zouden ze t kunnen doen..
Heel veel succes! Ik denk dat we allemaal het beste hopen natuurlijk. Ga ervan uit dat je nu op zijn minst een duidelijk antwoord gaat krijgen.
Eens even je verhaal gelezen; wat bizar! En pfff hoe moet je je niet voelen. Blijft begrijp ik nog even spannend vandaag! Ik duim voor je!
Nou ik heb eindelijk duidelijkheid! Ik ben helaas niet zwanger. Wel geweest en heb een miskraam gehad. Helaas is er een heel klein niet zo te zien stukje weefsel blijven zitten. Op de echo zag alles er goed rustig en schoon uit. Mijn hcg was nu weer iets gedaald. Totdat deze op 0 is zal ik elke week bloed moeten laten prikken. Bij stijging weer echo bij daling doen we niks. Dit kan maanden gaan duren maar ook weken. De gynaecoloog vertelde dat dit zeer weinig voorkomt en ik dus echt heel erg pech heb . als laatste redding mocht hcg echt niet goed gaan dalen of zelfs stijgen en blijft er op de echo niets te zien kan ik metrotexaat tabletten krijgen waar natuurlijk ook behoorlijk veel nadenken aan zitten. Ik ben wel ontzettend opgelucht dat ik nu eindelijk weet en begrijp wat er is. Natuurlijk vind ik het ontzettend klote dat we niet zwanger zijn en dat dit misschien ook nog wel eens even kan gaan duren . wel heb ik ook zetpillen gekregen tegen de misselijkheid de gyn vind het niet nodig dat ik me zo zwanger voel als ik het niet ben. een heel verhaal dus.....