Ach wat sneu zeg. Veel sterkte, zal wel dubbel voelen. Fijn dat er duidelijkheid is en je eindelijk weet waar je aan toe bent.
Heel erg vervelend allemaal meis.Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu.Ik hoop dat je snel weer verder kan.
Jeetje meid!!! wat is dit jammer (zachtjes uitgedrukt) Sterkte met alles!! Dikke knuf! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
AH, wat ontzettend jammer maar zoals de rest zegt, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Is wel echt een RollerCoaster geweest... Heel veel succes en hoop dat je snel zonder enige twijfel zwanger bent!!!
Bah, wat jammer! Maar wel een duidelijke verklaring. Hoop dat je Hcg snel op 0 zit en dat je daarna niet meer zo lang hoeft te wachten op een knaltest en 9 maanden later een beebje! Sterkte meid...
Wat ontzettend jammer en verdrietig Ik bleek ook langere tijd een positieve test te houden na mijn miskraam (missed abortion). Mijn 'rest', die overbleef na curettage, hebben ze weggehaald via een hysteroscopie. Hebben ze je die optie niet geboden? Ik vond t zelf heel moeilijk om zo lang rond te lopen met de kwalen......
Ze heeft het hier idd over gehad maar omdat het zo miniskuul klein is word dat zoeken naar een speld in een hooiberg. ....en ze wilde me dat dus niet aandoen omdat ze niet kon garanderen dat het dan gevonden word.
Wat verdrietig en bovenal jammer Zasu. Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je lijf er snel opnieuw klaar voor is, dat wanneer jullie eraan toe zijn weer vol goede moed kunnen beginnen. Sterkte!
Stille meelezer geweest de afgelopen dagen. bah, niet het nieuws dat ik hoopte te lezen vandaag. Veel sterkte.
Heb nu ook ineens weer wat bloedverlies en zo'n beurs gevoel in mn buik dus ze heeft goed gevroed met het echo ding🙈misschien zet het nu wel helemaal door hahaha zou wel helemaal apart zijn!
Wat een verdrietig nieuws. Idd fijn dat je zekerheid hebt, maar had het graag anders gezien voor jullie. Hopelijk duurt het niet lang voor je hcg 0 is. Sterkte!