Bah, niet leuk. Maar fijn dat je weet waar je aan toe bent. Sterkte de komende tijd en ik hoop dat het nu lekker door gaat zetten!
He bah, wat een teleurstelling voor je Fijn dat je nu wel duidelijkheid hebt, ik hoop dat ke lichaam goed herstelt en het niet te lang duurt. Sterkte!!
Hè wat een teleurstelling zeg.... En daarbij dat je nu dus een tijd moet wachten voor je HCG 0 is... Ik vind het echt jammer vooor je dat er bij geen mogelijkheden zijn om nu e.e.a. te versnellen. Ik denk even hardop; is een curretage niet toch een idee? Mogelijk zet dat in gang dat het stukje dat is blijven zitten toch wordt afgestoten? Of een tablet die een bloeding op gang brengt?
Niet het nieuws waar je op gehoopt had helaas... maar heb je nu een mola? Wilde het al eerder opperen maar het komt niet zo vaak voor dus ik dacht, het zal wel niet. Omdat ze het over methotrexaat hadden, dat wordt gebruikt als een mola niet vanzelf weggaat. Hoop voor je dat het snel vanzelf weggaat!
Nee is geen mola. Het is een heel klein stukje weefsel wat gewoon eigenlijk niet te zien is..... Bloeden is natuurlijk alweer gestopt. Gelukkig werkt de zetpil wel!
He bah wat vervelend Zasu, nu maar duimen dat je snel herstelt en weer aan een nieuwe poging kan beginnen! Sterkte! En wel fijn om nu eindelijk duidelijkheid te hebben!
Moet zeggen dat ik vandaag sinds weken me eigenlijk weer wat fijner voel. Heerlijk genoten van de zon en mijn zwemmen donderstenen!
Hier heeft nu de menstruatie eindelijk goed doorgezet! Ik hoop zo dat nu ook echt alles helemaal schoon is/word van binnen en we weer verder kunnen. Stiekem hoop ik dus dat donderdag blijkt dat alle hcg uit mijn lijf is. Voel me gelukkig de laatste dagen wel weer wat beter!
Hopelijk is dit dan inderdaad de laatste schoonmaakactie van je lijf. Je hebt wat voor je kiezen gekregen zeg Zasu. Op naar een snelle gezonde zwangerschap!
Wat fijn dat het heeft doorgezet! Hopelijk is het nu gelijk goed en is donderdag je hcg drastisch gedaald of op 0! Super veel succes!