Jee zazu wat een verhaal, ik wens je heel veel sterkte. Hopelijk heb je binnenkort geen hcg meer in je lijf en dat je snel een lief klein mupke in je handen mag houden het zij je gegunt
Straks weer prikken. Ik ben benieuwd. ...Afgelopen dagen enorm ongesteld geweest dus hoop dat mijn lijf zichzelf mooi heeft schoon gemaakt!
Dat is wel fijn Zasu! Ik hoop het ook voor je, zou alleen maar fijn zijn om dit zo snel mogelijk af te sluiten zodat jullie weer verder kunnen! Succes! En hou ons op de hoogte!
Was een stille lezer, en hoop met gans mijn hart dat je nu eindelijk van dit allee af bent en het een plaatsje mag geven in alle rust ipv op die rollercoaster van emoties zoals.afgelopen weken
Menstruatie is sinds vandaag ook weer gestopt. Hoop echt dat het nu schoon is en mijn hcg donderdag echt onder de 5 zit....
Ik dacht dus dat mijn menstruatie gestopt was maar blijf toch continue wat bloedverlies houden....Bah.
Hey Zasu. Ik was even benieuwd hoe het met je gaat 😊Donderdag moet je weer bloedprikken toch? Hoop echt dat de hcg weg is. Knuffel!