Ik hoop zelf ook heel erg dat mijn hcg nu eindelijk 0 is! Als ik zo kijk naar hoe het afneemt zou het idd nu 0 moeten zijn. 65-30 -76-53-25...Zou zo fijn zijn dan kunnen we eindelijk weer verder. .... Zou het zin hebben om nog een test te doen....ik weet niet vanaf hoeveel hcg de kv testen een streepje laten zien? Ben nu wel weer begonnen met ovulatie testen in de hoop toch binnenkort mijn ei te vinden.
Als jouw ovutesten niet positief zijn nu al. Is de kans groot dat je hcg erg laag is, gezien er in hcg ook lh zit. Maar dit hoeft natuurlijk niet persee. Ik zou morgen gewoon afwachten en wel even aangeven over je bloedverlies
Ovulatie testen zijn op dit moment niet positief. Zie wel een duidelijk streepje maar nog niet knal positief. Bloeden heb ik vandaag nog niet gedaan maar durf nog niet vanuit te gaan dat het echt over is.
Net toch even een action zwangerschapstest gedaan maar nog steeds een 2e streepje 😩wel heel licht maar toch......
Nou hcg nu gezakt naar 2.5! Jeeee eindelijk. Moeten de 29e nog een keer terug om te kijken of het nog verder daalt of dat het gewoon is voor mij. Wat ga ik straks heerlijk op vakantie even helemaal bijgekomen!
Oh wat fijn zeg!! Dat heeft je lichaam goed gedaan. Heerlijk dat die zorg nu weg is denk ik. Lekker genieten en bijkomen in je vakantie en op naar een nieuwe cyclus.
Wat fijn zeg! En geniet lekker van je vakantie, lekker ff alles los laten en van je af zetten. Enjoy!
Ik ben niet zwanger (meer) hoor..... Ik ben idd wel heel blij dat ik nu eindelijk weer verder mag na deze slopende weken! Maar had natuurlijk veel liever gewoon een gezonde en goede zwangerschap gehad.......
Ik hoop dat ik mijn ei inmiddels gehad heb nav ovulatie test en mijn gevoel. .....Nu weer wachten en dat is zo vreselijk moeilijk!
Ik mag nu een weekje rust hihi mag de 29e weer bloed prikken rond mijn nod dus.....stiekem hoop ik nu dus eigenlijk dat het dan gestegen is hahahaha om het even lastig te houden. En de dag erna gaan we heerlijk twee weken naar valencia dus wat de uitkomst ook is de 29e ik ga genieten!