Gaat eigenlijk wel prima. Alleen even druk ivm vakantie. Ik denk mijn ei rond de 16e gehad te hebben. ....ga nu even uit dat ik de 30e weer mijn menstruatie moet krijgen of niet natuurlijk!
Morgen moeten we weer bloed prikken. ..wilde eigenlijk voor deze tijd geen test doen en afwachten wat ik bij de gyn te horen krijg maar voel weer van alles....gevoelige borsten elke ochtend en door de dag heen bij vlagen misselijk. Ik weet het niet ik twijfel zou het nu alweer zover zijn of is mijn lijf zich nog aan het herstellen? Ga straks even naar de winkels neem denk ik toch maar een testje mee...
Spannend sazu!! Ik zal voor je duimen dat het weer raak is en dat het deze keer een plakker mag zijn!!
Nou geen testen meer bij kv en ook niet bij etos dus wacht het gewoon af tot morgen. ...Heb vandaag al wel de hele dag telkens wat menstruatie actie krampen dus ga ervan uit dat ik één deze dagen gewoon ongesteld word.
Nou hcg is eindelijk weer op 0! We mogen nu legaal weer zwanger worden. En als we zwanger mogen worden krijgen we met 7 weken een echo bij de gyn.
We zijn inmiddels al weer even verder. Een heerlijke vakantie gehad en wie weet een mooi souvenir meegenomen hihihi zit nu ergens tussen de 4 en 7 dagen voor nod voel natuurlijk weer van alles en nog wat. ....Test gedaan van kv en lijk wel heel vaag iets te zien maar nog niet duidelijk genoeg.
Helaas vandaag (eigenlijk beetje onverwacht ) toch mijn menstruatie gekregen. Nu dus ineens weer een hele korte cyclus van maar 23 dagen. Moet zeggen dat de teleurstelling nu wel wat groter is dan alle voorgaande maanden. ..... Had eigenlijk goede hoop zo na een heerlijk relaxte vakantie en al ons klussen......