dit is toch onmogelijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zasu, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Super zeg! Doe mij er zo 1 :D

2. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Bizar! En ook bijzonder dat je voelde met 5 dpo te testen. Gefeliciteerd! !

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Dank jullie wel allemaal! Moet er toch nog even van bijkomen.

Er zijn voor mij 3 opties dat is of een aanmaak van Veel hcg.of een meerling of ben toch 4 weken en die menstruatie was geen menstruatie.

Ik ben iig heel erg blij!

4. Roooz

Roooz Lid

8 apr 2015
    32
    0
    0
    mama
    Zuid-Holland
    Zooo...dat is vast niet 1 baby. Vanaf 3 baby's krijg je gratis pampers toch?;)
    Van harte hoor!

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat spannend allemaal. Je maakt idd of heel rap hcg aan of wie weet een meerling. Zit het in je familie toevallig?

Gefeliciteerd :)

6. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Zit idd wel in de familie meerlingen. Ze dachten bij onze jongste op de eerste echo ook twee vruchtjes te zien maar 2 weken later was het er echt maar 1.
    Ik heb trouwens bij beide dames op nod getest en zelfs die testen waren niet zo duidelijk als deze.

Ik ga morgen de vk bellen en hoop dat ik snel meer weet.

Dat ik zwanger ben is zeker maar nu nog duidelijkheid in termijn en wie weet....

7. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Was je vorige bloeding geen innestelings bloeding? Deze lijkt eerder 14 dpo ofzo..

8. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    30 mei had je negatief getest zei je.. 2 juni ongesteld, 16 juni een knaltest. Normaal test je na 14 dagen positief (zo'n knaltest nog later?). Hoe dan?! :p Wat een mysterie zeg! Ik ben benieuwd wat voor verklaring de VK hiervoor heeft! En dat het in de familie zit.. Spannend!

9. ilona0903

ilona0903 Actief lid

18 apr 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Spannend! Gefeliciteerd!

10. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Dit zijn mijn ovulatie testen van vorige maand. ...naar mijn idee op 21 mei eisprong gehad. Testen zijn hierna niet meer op gaan lopen.

11. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Proficiat wat spannend ik dacht zelf ook direct aan een meerling toen ik je verhaal las. Ik heb wel eens gelezen dat een ovulatietest je ook voor de gek kan houden als je deze doet als je al zwanger bent.

Xxx

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als 21mei he eisprong was dan ben je nu gewoon +- 4wk zwanger en ben je toch niet 5dpo?
    Of lees ik 2 verhalen door elkaar?

13. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik ben 2 juni gewoon ongesteld geweest vandaar.

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Waauw, wat een test! Proficiat!
    Ik ben ook wel benieuwd hoe dit verder gaat aflopen, misschien ben je inderdaad al langer zwanger, ofwel een meerling...
    Ik lees nog met je mee ;)

15. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Zou het ook zo kunnen zijn dat ik idd langer zwanger ben maar minder hcg in mn urine heb. Omdat de cb 1-2 aangeeft. Ik kan namelijk Door te rekenen of 2 weken zwanger zijn (wat eigenlijk nog niet zo'n duidelijke test kan geven) of bijna 6 weken (klopt dan weer niet met cb)

Pfff word er gewoon nerveus van!

16. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Maar het is lastig te zeggen denk ik. Als je volgens jou standaard een gewone menstruatie hebt gehad zou je denken dat het nu wel erg vroeg is om een positieve zwangerschapstest te hebben. Als je menstruatie toch geen menstruatie was dan ben je al langer zwanger. Maar hoelang is dan eigenlijk ook niet echt te zeggen want je weet je eisprong van vorige maand ook niet toch?

Kun je niet even contact opnemen met de VK en je verhaal uitleggen en zeggen dat je er helemaal niks meer van snapt maar wel een knal test in handen hebt.

17. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Clear Blue en Kruidvat meten allebei hcg, dus gaan uit van dezelfde hoeveelheid HCG. Ik had met die knaltesten ook 3+ verwacht te zien staan. Dus je bedoelt denk ik dat het lijkt op die streepjestest en cb iets anders aangeven?

Hoe was het bij je vorige zwangerschappen qua streepjes? Volgens mij zei je ergens dat je OP NOD ook zelfs niet zo'n test had toen, toch? (kan dat ik in de war ben met een ander topic)

Ik zou idd VK bellen. Wat zegt je man ervan? Wilden jullie in totaal 3 kids of nog meer? Laatst zei iemand tegen mij: "Je kan niet zeggen dat je er bijvoorbeeld drie wil, dan wordt die "laatste" geheid een meerling". Moest meteen aan die uitspraak denken :p In ieder geval superspannend! Weet je al wanneer je je VK gaat bellen?

18. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Heb mijn verhaal bij aan de vk verteld zei zegt gaan er voor nu even vanuit dat je morgen 6 weken zwanger bent .Dus nemen 9 mei als 1e dag. Krijg nu op 16 juli een termijn echo. En heb op 25 juni een intake.

19. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dat is fijn! Ik denk dat dat ook het beste is! Doen ze bij jou VK geen vitaliteitsecho met 8 weken?

20. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik zal proberen het uit te leggen hoe het nu zit.

Ik heb op 9 mei een menstruatie gehad. Hierna positieve ovulatie test waardoor ik bijna zeker weet dat ik 21 mei een eisprong heb gehad. Zwangerschapstest van 30 mei was negatief. Op 2 juni weer menstruatie die in mijn ogen niet veel anders was dan altijd. Ik had dus het idee rond 10 mei mijn ei te voelen (weet ik niet zeker) en op de een of andere manier moest ik dus gewoon die test doen. Deze test zou dus op 5dpo zijn. Maar de test is echt ontzettend duidelijk. De cb test hierna gedaan en die geeft 1-2 aan.

Als ik de cb aanhoud zou ik dus rond 2 juni zwanger zijn geraakt. .....wat dus tijdens mijn menstruatie zou zijn. Of ik moet een late innesteling hebben gehad wat ik heb aangezien als menstruatie. Maar ik vind die testen van kv zo duidelijk. Zo duidelijk zijn mijn testen nog nooit geweest ook niet op nod.

Deel Deze Pagina