dit is toch onmogelijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zasu, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik leg mijn verhaal de 25e gewoon nog even uit en misschien dat ze het dan alsnog naar voren schuiven.

2. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Je bedoeld 10 juni je ei gevoeld?

Maar dan kan je idd nog geen positieve test hebben van die eisprong (wat dus geen eisprong was).

Als je 21 mei een positieve Ovulatietest hebt gehad dan springt je ei daarna pas en moet dan nog bevrucht worden met een innestelingstijd van 6 tot 10 dagen gemiddeld. Het is dus niet zo gek dat jouw test op 30 mei toen negatief was.

Ik denk eerder dat het meest waarschijnlijke scenario is dat je zwanger bent geraakt van je eisprong van de 21e en je een late innesteling hebt gehad en dat je 2 juni innestelingsbloeding hebt gehad en geen menstruatie. Je CB geeft 1-2 aan maar dit is maar een indicatie. Misschien kan je over een paar dagen/week nog een CB doen. Misschien zat je wel net op de grens en zit je nu wel op 2-3 maar dat blijft gewoon een indicatie.

Gezien jouw knaltest moet je in ieder geval wel langer zwanger zijn en kan je 2 juni geen echte menstuatie hebben gehad...

Maargoed die dingen zijn altijd zo ingewikkeld, daarom is het vervelend dat ze niet al eerder een echo willen doen, dan kunnen ze iig al een beetje zien hoever je ongeveer bent...

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ovulatie testen waren voor de 21e positief en meestal voel ik mn ei ook vandaar dat ik dacht/denk 21mei een eisprong heb gehad.

Maar we wachten het maar gewoon even af.
    Ben iig zwanger!!

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    En dat is het belangrijkste ;)

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gefeliciteerd!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Stel dat je ei op 21-22 mei zou zijn geweest.
    De innesteling heeft pas veel later dan gewoonlijk plaatsgevonden. Op 10 dpo.
    Dan kom je op 2 juni uit.
    En dat verklaart de bloeding. Een wat heftigere innestelingsbloeding dan normaal.
    Je zou dan op 4 juni je nod hebben en 4 weken zwanger zijn.

Vandaag ben je dan 5+6 dagen weken zwanger wat de duidelijke kv kan verklaren.

Dat de cb nog 1-2 aangeeft kan komen doordat je 1) nog op randje 1-2 & 2-3 zit en 2) dat je urine minder geconcentreerd is.

Zwanger ben je 100% zeker!! :D

7. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat een mooie knaltesten! Ik ga je ook zeker even volgen want ben erg benieuwd naar het vervolg! haha

Geniet er lekker van!

8. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Bijzonder dit

9. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Je hebt die cb 's middags gedaan toch? Denk dat je urine wat minder geconcenreerd was en je al wat langer zwanger bent. Ben heel benieuwd wat de cb indicator morgen met ochtendurine zou zeggen!

10. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Jeetje, wat een knallers! Ben erg benieuwd hoever je bent. Of misschien wel een tweeling...? :)

11. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Nou dames helaas loopt het verhaal van de mooie testen wat anders af dan verwacht.

Gisteren met spoed naar zkh vanwege bijna onhoudbare pijn en bloedverlies. Op de echo was er Geen vruchtje te zien maar dit kon Door de termijn. Wel was er een vochtophoping te zien. In h mijn bloed was idd hcg aanwezig overeenkomend meteen prille zwangerschap ook waren mijn ontsteking waarden verhoogd. Vermoeden was een bbz.

Vandaag opnieuw naar het zkh. Hcg waarde daalt op de echo was verder nu niks te zien eierstokken en baarmoeder zagen er goed uit. Dus geen bbz.

Helaas dus wel een vroege miskraam.

Ik moet volgende week opnieuw bloed laten prikken om zeker te weten dat het hcg uit mijn bloed is.

12. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje,
    Sterkte 😞

13. lamamama

lamamama Nieuw lid

24 mrt 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Arme Zazu! Ik heb met heel veel plezier je verhaal gelezen en baal nu echt voor je. Deze uitkomst had ik niet verwacht en zeker niet gehoopt. Heel veel sterkte!

14. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dat is wel het laatste wat ik had verwacht.. heel veel sterkte! *knuffel*

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Wat enorm balen zeg :(:(:(

16. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Wij hadden het ook echt niet aan zien komen de testen waren zo duidelijk maar helaas.

Heb nu ook wel een dubbel gevoel ben blij dat het niks ernstigs was en dat het nu zo vroeg gebeurt en de andere kant ben ik verdrietig. .....

17. LolaJames

LolaJames Bekend lid

5 nov 2014
    694
    181
    43
    Ach nee, wat erg! Fijn dat het inderdaad geen bbz is, maar wel erg verdrietig. Knuffel!

18. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Wow, wat een bizarre wending. Veel speculaties gehad maar dit niet verwacht. Sterkte :(

19. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Wat ontzettend balen, sterkte

20. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Dank jullie! Doet me goed. Ik kruip vandaag lekker vroeg onder de wol en laat alles even bezinken.

Deel Deze Pagina