dit is toch onmogelijk

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door zasu, 16 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Voel me zo raar.....
    Mijn borsten doen pijn...Is dit normaal dat dit pas komt na een vmk? Ik krijg gewoon de gedachte niet uit mijn hoofd dat ze misschien wel fout hebben geoordeeld over een eventuele miskraam. Deze beoordeling is alleen gemaakt aan de hand van de echo waar niks op te zien was wat logisch is bij een prille zwangerschap en het iets afnemende hcg in de bloed waarde. ......

Ik weet het ik maak mezelf helemaal gek maar ergens blijf ik dat "vreemde " gevoel houden.

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    hCG hoort in principe niet af te nemen. Zodra het daalt is het foute boel. Dat gezegd hebbende: is er gezocht naar een bbz? En sowieso, als jij je raar voelt, waarom test je dan niet zelf?

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ja er is gezocht naar een bbz....was er niet.

Ik heb gisteren en vandaag getest met kv net als de 16e de test van gisteren is idd lichter dan deze maar die van vandaag lijkt weer donkerder dan die van gisteren. ......

Heb alle keren met dezelfde soort urine getest geen ochtend plas en na gewoon wat te hebben gedronken.

Ik zal zo even kijken voor foto's.

4. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hai zasu, wat vervelend dat je je zo naar voelt! Die onzekerheid lijkt mij ook niks hoor! Ik heb er verder niet zo heel verstand van maar zou het ook kunnen dat het misschien wel een tweeling was en dat je nu 1 van de 2 verloren bent? Omdat je testen al zo snel zo duidelijk waren. Ik roep maar wat hoor denk even hardop mee. Ik zou morgen ook even contact opnemen met je VK en je zorgen uitspreken misschien dat zij je verder kan helpen. Succes!

5. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    16-6: eerste test duidelijk streepje.
    17 en 18-6 verlies van rossig slijm. Beide dagen bloed test en echo gehad. Prille zwangerschap hcg daalt licht. Echo vochtblaas gezien maar op 2e echo verdwenen. Geen bbz waargenomen. Geen zwangerschap te zien door termijn.
    19-6: last van pijnlijke borsten en bij vlagen wat misselijk.
    20-6: test idd lichter dan de 16e.
    21-6: test lijkt donkerder dan de 20e.

Ik zeg schiet mij maar lek!

6. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Weet je wat het probleem is dat het zo pril is/was er zal dus op een echo hoogstwaarschijnlijk nog steeds niks te zien zijn.....maar misschien dat ik morgen toch nog even bel om te vragen wat ik het beste kan doen nu.

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik vind de optie van Gabri wel een goeie eigenlijk... Ik zou zeker blijven testen om te kijken of ze blijven oplopen. En als dat zo is, over een aantal dagen toch maar weer een echo.

8. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Het is mij idd ook wel even Door mn hoofd geschoten

Ook wel omdat het bloedverlies nauwelijks is geweest. Bij mijn mk op 7wkn heb ik 2 weken echt gebloed als een menstruatie.

9. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Jeetje wat een verhaal
    Wil je nog effe sterkte wensen , maar zal het hier ophouden ??
    Ik vind de test absoluut weer oplopen !!
    Zo vreemd
    O meid sterkte blijf je volgen

10. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Idd wat gabri zegt lijkt mij ook best een mogelijkheid. Ben benieuwd of je testen op blijven lopen komende dagen! Een echo met deze termijn heeft idd nog niet veel zin

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey.
    Jouw verhaal lijkt wel wat op die van mij, 2 jaar terug. Gewoon ongesteld geweest en na 3 weken het gevoel zwanger te zijn. Hartstikke positief. Bij mij gaf CB toen 3+ aan.
    Dag erna, licht bloedverlies, maar super weinig.
    Bij mij zagen ze op de echo alleen een grote cyste. Zwangerschap was weg. Die mk geen pijn en heel weinig gevloeid. Ik heb er ook lang van getwijfeld.

Ik snap je hoop, maar wees voorzichtig.

Bij alle 3 de miskramen had ik daarna nog echte symptomen, maar bij mij had dat met de schommelingen van het hormoon te maken.
    Mijn laatste mk was 2.5 week terug en ik heb tot begin deze week gevoelige borsten en sterke neus gehad, terwijl mijn test al sinds de mk negatief was.

Heel veel sterkte met dit moeilijke proces!

12. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Jemig, geen eind aan dit bizarre verhaal. Zo apart dat de testen nu weer oplopen inderdaad, snap dat je gedachten niet stilstaan, lastig zeg. Ik zou ook elke dag/om de dag een test doen om te kijken hoe het gaat. Zoals het er nu uitziet loopt de HCG weer op.

Kan het niet zijn dat het EN EN is? Die ontsteking (dat was het toch, volgens het ziekenhuis?) en toch een (prille) zwangerschap?

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Pas bij den hcg waarde van boven de 1500 MOET er iets te zien zijn in de baarmoeder.
    Aan jou streepjes te zien heb je die waarde nog niet bereikt.
    Maar ik wil je op het hart drukken om hcg waarde opvolging via bloed te krijgen en regelmatig een echo.

14. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik moet zoiezo as donderdag terug om bloed te prikken en krijg hier ook gelijk de uitslag van. Aan de hand van deze uitslag zal er wel of geen verder onderzoek volgen. Maar ik zal zeker in mn achterhoofd houden dat ik het goed in de gaten houd met wat ze van plan zijn.

De testen die ik nu zelf heb gedaan waren eigenlijk bedoeld om te zien of mijn hcg inderdaad daalt zodat we verder kunnen dat leek gisteren het geval alleen was hij vandaag naar mijn idee juist weer duidelijker. Ik denk dat ik toch wel tot donderdag blijf testen om te kijken wat er gebeurd.

15. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    ontsteking waarden in mijn bloed waren iets verhoogd. Maar verder geen tekenen van een ontsteking.

16. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ik geef het op......sinds eind van de middag helaas weer wat bloed met afvegen verder geen krampen of zo alleen een soort van beurs gevoel.

Ik zal wel deze week nog testen ik wil wel weten of het hcg daalt en uit mijn lichaam is zodat ik eindelijk uit deze achtbaan van gevoelens en emoties kan!

17. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    :( Heel naar allemaal. Sterkte

18. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    "Bloeden " is alweer gestopt. borsten lijken nog gevoeliger.

Vanmiddag even nieuwe testen halen en dan hoop ik dat ik nu eindelijk een beetje duidelijkheid krijgt.

19. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Als je testen terug oplopen zou ik mss toch even gaan voor bloedtest. En over een paar dagen een nieuwe test. Dat zou mij persoonlijk meer geruststelling bieden dan zs-testen die blijven op en aflopen. Ik duim voor jou!

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik zou toch echt aandringen op een goed onderzoek/opvolging.
    Niet wachten tot donderdag....

Deel Deze Pagina