Lieve Zasu ik heb niet alles gelezen maar zou het geen tweeling geweest kunnen zijn? Ik wil je heel veel sterkte wensen meis.
Wauw zasu, kan haast niet anders dan dat dit goed nieuws is.. En wat talvi zegt.. misschien een tweeling geweest.. vanishing twin
och jeetje! wat een gedoe!!! en wat een duidelijke testen! laat het maar snel donderdag zijn, hopelijk krijg je dan wat duidelijkheid! ik duim voor je!
Jeeeeetje het blijft wel een verhaal zeg, wat vreselijk voor je om al die onzekerheid te moeten doorstaan. Ik hoop dat je beloont wordt met een goede afloop! Ik dacht ook gelijk aan een tweelingzwangerschap waarvan 1 het niet gehaald heeft....volgens mij is het niet mogelijk om nog restjes hcg van een vorige zwangerschap te hebben zoals iemand hier zei, want als het goed is heb je geen eisprong zolang je nog hcg in je lichaam hebt... Ik zal voor je duimen donderdag! Spannend! Sterkte!
Hij is zelfs donkerder dan de eerste! Heel vreemd dit.... Bij mij liepen ze na de miskraam nog wel even op, maar niet zo lang. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
*dikke knuffel* wat een verhaal zeg. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag donderdag. Succes en sterkte met wachten xx
Hier een stille meelezer. Wat een rollercoaster de afgelopen dagen! Hopelijk donderdag goed nieuws. De testen lopen igg mooi op. Sterkte met afwachten!
Het is zeker een rollercoaster ik ben ook echt doodop. Ik ga zo heerlijk een uurtje liggen als de jongste haar middag tukje doet!
Netjes die test van vandaag... Ik lees ook mee, maar misschien wat RogiJuli zegt? Of een tweeling kan ook. Ik ben geen gyn Maar ik heb wel heel goede hoop aangezien je testen ook echt mooi oplopen. Dus je HCG stijgt Donderdag, dus nog 2 nachtjes slapen...
Jeetje wat een verhaal... Heel veel sterkte met de onzekerheden en idd wat rollercoaster voor je pfff...ik hoop op goed nieuws donderdag voor je