Ik wil graag wat makkelijke broeken bestellen bij de hunkemoller. Normaal gesproken ga ik naar hun winkel, alleen doordat ik een zenuw bekneld heb in mijn bovenbeen kan ik niet meer zo goed lopen. Dus ik dacht ik bestel ze wel. Maar heeft iemand ooit iets besteld bij de hunkemoller? En gaat dat verder goed?
Ik heb er laatst wat besteld, heb het laten bezorgen bij een ophaalpunt. Dit was iets goedkoper en dichtbij. Het was er geloof ik binnen 3 dagen. Heb alleen niks geruild, dus weet niet hoe zoiets bij hun verloopt..
hier ook regelmatig besteld, alleen bij mij duurt het op de een of andere manier altijd minimaal 3 weken voor ik het binnen heb terwijl het gewoon op voorraad is... ik moet wel toegeven dat ik nooit vooraf betaal met ideal, maar gewoon een acceptgiro mee laat sturen, misschien zit daar het verschil wel in. ik heb wel eens wat moeten ruilen, maar dit kan je gewoon in een winkel doen (moet je wel de rekening al betaald hebben, je krijgt dan een tegoedkaart of ruilt het om voor een ander kledingstuk), retour sturen met de post nog geen ervaring mee...