Ik zat net met mn dochter naar Rtl 4 te kijken. Dochter vol spanning aan het genieten van Sint en Piet en mama geniet mee...mjammie wat is coole piet toch een lekker ding (als piet)
ja hier net ook zitten kijken... hmmm hier was er 1 vooral teleurgesteld dat het maar 10 min. duurde .... en dat was ik niet
Haha gezellige tijd weer he? Mijn kinderwens is deze tijd nog erger als normaal. Sinterklaas tijden geweldig!
hij komt ook pas de 13e... maar er de voorbereidingen voor zijn reis moeten natuurlijk ook in beeld gebracht worden. Volgend jaar zomer is er een soort BigBrother-achtige serie die Sinterklaas volgt in zijn huis in Spanje. Net als de Bauers, zeg maar.
oke ff gegoogled Ook niet slecht oooooh en wat een super lief dochtertje heeft hij: YouTube - Videoclip Kim Verwoert Moederdag
JAAA leuk. ik kijk t ook elke dag met uiteraard dochterlief zij weet volgens mij nog steeds niet wat sinterklaas inhoudt maar ik geniet net als haar van de goede sint en piet op TV
Kreeg vanmiddag de folder van AH binnen en daarin stond .... as zaterdag komt sinterklaas. Of zijn ze in Groningen zo vroeg *edit* denk dat de appie in de war is, komt pas de 20e in groningen en idd de 13e in het land
op rtl8 komt het ook iedere ochtend nu alleen een beetje vroeg 6:50 uur volgens mij is dat ook een herhaaling van vorig jaar
Hihi, vind je dat lief? Ik vind dat echt superwijsneuzerig en genant om naar te kijken. Maar ik ben dan ook een echte jongensmama volgens mij8).
vandaag gekeken! Voor Emma natuurlijk (die is heus niet te jong om het te begrijpen haha) ik vind het leuk gedaan. Met het liedje zat Emma echt mee te swingen!
haha. Ik was ook nooit zo tutterig haha. Vond mezelf ook altijd een echte jongens mama...totdat dochterlief werd geboren. Ik hield ook helemaaaal niet van roze...nu hangt er vooral veel roze in haar kast En ze heeft roze op haar kamertje...oke wel gecombi met stoer zwart
ik zag het vandaag pas op de tv... maar dochterlief vondt het super !!!!! zat vol spanning te kijken in haar woezel en pip stoeltje ! vooral het eind liedje met cole piet, we hebben het wel 10x bekeken, das een voordeel met digitaal opnemen... ze ging helemaal los... klaas klaas zegt ze steeds. dus ook hier, elke dag om half 5 voor de tv !!!