Ik zit net de bijsluiter van de Predictor Early te lezen. Alvast voorbereiden voor morgenochtend 😉 Staat er in; Hcg wordt direct na de innesteling aangemaakt door de placenta. De placenta wordt toch pas ergens in de 10e week aangemaakt? Laat staan dat hij direct na innesteling er al is 😞 Vervolgens kan het volgens Predictor ook dat de menstruatie doorkomt bij een late innesteling of een andere biologische oorzaak. Een late innesteling!? Een foute bedoelen ze zeker. Heb gelijk minder vertrouwen in de test 😊
En terecht! Predictor early is bagger. Zou in ieder geval niet op de uitslag vertrouwen als ik hier het forum lees.
Ik kreeg tot 2x toe een negatieve uitslag met predictie early,terwijl de kruitvat test 2 voor 5 een duidelijke positieve test lieten zien!
Nee de placenta begint zich na innesteling al te ontwikkelen alleen heeft het nog geen functie Zwangerschap: week 1 tot en met 4 | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Maar meiden... de nieuwe predictor Early is wel betrouwbaar hoor. Dat is dezelfde test als the First Response uit Amerika en wordt daar gezien als de meest betrouwbare thuistest. De oude versie idd absoluut niet (toen was mijn kraanwater zwanger ).
Ik vond deze test erg duidelijk, en hij had het ook 2 X goed! Zijn verschillende meningen over Maar de kruitvat test is ook erg prettig Succes morgen
Dan heb ik nog hoop Rogijuli. Van Google werd ik niet veel wijzer, van laaiend enthousiast tot zwaar bagger. Gelukkig heb ik ook nog een kv in huis Maar het klopt dus niet dat de placenta hcg aanmaakt vanaf de innesteling toch?
Jawel dat klopt wel. Vanaf de innesteling zorgen dembryo en hechtingsvlokken (eerste aanleg vdplacenta) er voor dat er hcg wordt aangemaakt.
Negatief 😕 Heb hem wel op de vloer laten kletteren binnen de 3 minuten en het urine 'kussentje' kwam los van de test strip. Dus kon er niet naar blijven staren. Controlestreep kwam wel dus ik hou het op negatief..
Dit is het na dat hij op de vloer viel. Eerst bleef de teststreep wit en nu is het een grijzig lijntje en de boven en onderkant van de lijn is wel paarsig...