Mijn NOD was 13 juli (althans dat dacht ik), al had ik wel wat temperatuur problemen met niet op dezelfde tijd testen dus was mijn eisprong kwijt! nou had ik 14 juli wat bloedverlies, dus ik dacht helaas op naar de volgende ronde! Maar daar bleef het bij. Vanmorgen heb ik dus nog een zwangerschapstest gedaan en na 5 a 10 minuutjes zie ik een streepje heel licht! Nou weet ik dat het streepje vaak op de pc slecht/bijna niet te zien is, dus zal ik overmorgen opnieuw testen in de hoop dat hij op loopt! Ik weet dus niet hoeveel dpo ik zit! Kan goed 13dpo zijn maar ook nog maar 10dpo.
Ik lijk op de eerste foto wat te zien! Over 2 of 3 dagen nog een keer testen, weet je het dan zeker👍
Ik zie helaas niks maar heb er ook nog niet zoveel gezien. Ik hoop dat je over 2 dagen wel een duidelijke test in handen hebt!
ik zie wel wat vaags maar ik snap je niet helemaal als ect 13 juli je nod zou zijn dan zit je nu op 16 dpo. Dan had ie wel positiever moeten zijn. Je bent niet zeker van je eisprong. Dat kan maar hoe kom je dan uit op evt 10 dpo?
Ik zie nog niet veel. Maar ik zou een predictor halen. Nieuwe early test. Wel de streepjes variant. De kv was bij mij vanochtend een vaag streepje maar de predictor echt heel duidelijk! Ze zijn duurder maar zeker waard om te proberen. Volgens mij bij de etos in de aanbieding
Ik zie misschien iets, niet heel duidelijk. Maar het bloedverlies van de 14de kan ok misschien een innesteling zijn geweest! Inderdaad over een dag of 2 a 3 nog een keer testen met een test die wat gevoeliger is! Succes!
ik meen toch ook heel licht wat te zien ben benieuwd wat de kruidvat doet want ik heb veel negatieve berichten over deze testen gehoord