Traanen lopen over mijn wangen ik kan niet meer stoppen. Ik ben vals beschudigd door een jongen van onze school. Hij beweerde dat ik hem flink heb geslagen in zijn maag. Die jongen(9) is is al tijden bezig met pesten en heeft een hoge fantasie. Hij was al begonnen te vertellen dat mijn man hem geslagen zou hebben. En nu begreep ik waarom kinderen niet meer willen spelen. Vanmorgen stak hij zijn tong uit naar mij en liep weg. Ik liep hem achterna en tikte op zijn schouder met mij ene vinger. Ik vroeg netjes of hij wilde op houden dat het genoeg is geweest. Kreeg een grote bek van hem en ja dat kon ik ook. Maar hield het netjes ik zei alleen kijk is eerst naar je zelf wat jij allemaal doet.En zij zal is met je moeder gaan praten.(waar niet mee te praten valt natuurlijk) Vervolgens gaan de verhalen rond dat ik hem vreselijk heb geslagen. Ben naar de directeur gestapt en die heeft die jongen uit de klas gehaald maar ja het helpt niet meer inmiddels hebben de kinderen het thuis verteld wat ik heb gedaan. gelukkig komt mijn man zo thuis en kan hij de kids halen. Ik durf me kids niet meer te halen durf me huis gewoon niet uit. waarom doet hij mij dit aan Heb net me werk gebeld of ik eerder kan komen wil gewoon weg van huis. Op mijn werk zijn er tenminste mensen die mijn kunnen opvangen. Het nadeel is dat ik hier geen familie en vrienden om me heen heb. Donderdag ben ik jarig en heel die verjaardag boeit mij niet meer. Ik ben er zo kapot van. Wat kan ik hier nu aan doen? Mijn man weet nog van niks die zal wel schrikken als hij mij zo ziet zitten Er lijkt wel een duivel in ons huis te zitten alles gaat mis de laaste tijd. En zo lukt het ook nooit dat ons wensje uit komt. Iedere keer als we denken dat het goed gaat gebeurd er weer iets. pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Moest het ff kwijt meiden sorry ga zo lekker werken heb ik afleiding kan mijn man lekker vooor de kids zorgen. Liefs Lover
Lieve Lover, Jij zit in een lastig parket! Zo'n beschuldiging is inderdaad niet niks en het is jouw woord tegen het zijne, tenzij iemand jullie "onderonsje" gezien heeft en voor jou kan getuigen. Het makkelijkst is nu te zeggen dat je zelf weet hoe de vork in de steel zit en dat je je niks aan moet trekken van wat "de mensen" zeggen, maar zo werkt dat qua gevoel niet. Gezien het feit dat deze jongeman niet goed ligt in de klas en niemand met 'm wil spelen, kun je wel het voordeel hebben dat hij niet geloofd wordt. Ik zou inderdaad proberen een gesprek met zijn ouders te hebben (misschien met de schooldirecteur erbij?). Dan kun je jouw verhaal uit de doeken doen en misschien het een en ander rechtzetten. Ik wens je heel veel sterkte!
Hoi wat erg voor je, hoe oud is die jongen? sorry niet meegekregen. Wat een fanast dan. Ik hoop voor je dat het goed komt. jennie72
Ja kinderen kunnen tegenwoordig je maken en breken. Net als toen een meisje haar vader, een politie man, had beschuldigd van verkrachting( incest dus). Die man werd ontslagen en alles. Nu bleek later, jaren later, er niks van waar te zijn. Ik vind het echt heel erg voor je. Ik zou het toch wel hoger op gaan zoeken. Misschien zelfs naar de politie. Ik snap dat dit misschien helemaal erg lijkt, maar er moeten toch ook bewijzen zijn dat je hem hebt geslagen. Hij moet dan zeggen wanneer etc... Misschien kan dat dan helemaal niet. En er moet dan ook lichamelijk iets zijn. Pfff wat rot zeg, ik hoop voor je dat het allemaal met een sisser afloopt. Ik zou net al een kaarsje gaan branden voor mijn vader, maar ik zal er eentje voor jou bij opsteken. Sterkte
Bedankt voor de lieve woorden. Ik ga het zeker hoger op zoeken. al raaden het school dit af. De directeur zei wij lossen dit wel op. Maar ga het toch hoger op zoeken. heb me moeder gebeld en die kan niet 1 twee drie naar mij toe komen is te ver en heeft geen rijbewijs. Mijn moeder zat er schijnbaar erg mee en heeft mijn oudste zus gebeld. Ik pik niks meer en ga dit zeker aan pakken. wacht tot man lief thuis is kijken wat hij zegt. Liefs Lover
hoi lover, jeetje wat erg zeg,ik heb met open mond je verhaal gelezen en vind het verschrikkelijk en dat een negenjarige zoiets doet nou idd zou een gesprek aangaan met de directeur er bij dat er maar wat aan gedaan word. ik wens je heel veel sterkte. liefs beeby5
Man lief heeft het nu ook gehoord en is over de zeik. Die stapt naar zijn moeder toe en dat heeft de directeur af geraden omdat hun het willen oplossen. pfffffffffffffffffffffffffffffff Liefs Lover
pfffffffffffffffffffffff. wat een gedoe. Zijn zeker wel meer problemen met dit gezin? hoop voor je dat het snel weer recht getrokken is. liefs mamsie
ik kan me de reactie van je man heel goed voorstellen, ze kunnen wel zeggen we lossen dit zelf op, maar zo'n beschuldiging heeft al zo'n impact op je gezin dat ik het logisch vind dat je man die ouders erop wil aanspreken, dit heeft in principe niks met school te maken, of pesten op school. dit gaat in mijn ogen veel verder dan dat. als dit praatje rond gaat kan ik me voorstellen hoe vreselijk je je moet voelen en je kinderen natuurlijk ook.... ik wens je heel veel sterkte, doe rustig aan meis dikke knuffel
jeetje lover, hoop dat het allemaal goed komt en de reactie van je man vind ik niet meer als normaal mijn vriend zou ook zo reageren. heb zelf een voorbeeld bij ons in de buurt woont ook zo'n jongen is alleen ietsje ouder maar die had het raam ingegooid van het schooltje bij ons aan de overkant en ik liep daar met mijn hondjes langs dat het gebeurde. mijn buren hadden het ook gezien en hebben de politie gebeld en hij dacht dat ik het was en elke keer als ik buiten liep ging hij schelde en dreigen ben voor alles en nog wat uitgemaakt in het begin lachte ik erom maar op een gegeven moment was ik het zat het hield maar niet op heb ik het tegen mijnm vriend gezegd die is hem gelijk op gaan zoeken bij hem thuis en heeft hem en zijn ouders gewaarschuwd (ouders lieten het toe) dat het moest ophouden anders waren de gevolgen niet meer te over zien. en sinds die tijd heb ik geen last meer. het is niet het zelfde als wat jij nu doormaakt maar zo zie je hoe kinderen je kunnen kwetsen. hoop voor je dat het allemaal gauw uit de wereld geholpen wordt want dit is een hele erge beschuldiging. sucses meid duim voor je dikke knuff mopsje
hoi ben jij de lerares van die jongen?....zou op een gesprek staan hoor....die jongen van 9 heeft duidelijke problemen en dit kan echt niet...deze keer ben jij het en de volgende keer beschuldigd hij een ander het is dus maar net wie er in zn straatje komt....zou het dus ook niet al te persoonlijk op nemen...de meeste mensen zullen ook wel weten hoe die jongen in elkaar steekt en de school staat achter je...en waarschijnlijk ben je nu even het nieuws van de dag maar morgen zijn de meeste het al weer vergeten en dan wordt er weer over een ander gepraat......je moet dit soort zaken gelijk in de kiem smoren en die jongen moet goed aan gepakt worden door de school...doen ze dat niet dan zou ik naar de politie gaan maar nu nog niet.. Veel sterkte en het komt vast goed.
Dat ik dit ook zou zeggen ,de jeugd van tegenwoordig,niet alle jeugd dan. Ik vindt het heel erg voor je dat dit jou overkomt. sterkte, Ally
Precies. Wacht daar nog even mee. Kijk eerst even wat de school gaat doen. Hoe weet je dat die verhalen de ronde doen, by the way?
Klinkt heel vervelend maar.. deze jongen heeft dit tegen de klasgenootjes verteld en verder niks toch? er is toch niet officieel een klacht bij de politie ingediend? Ik bedoel niet te zeggen dat het niet idioot is wat dit kind heeft gedaan.. maar de school staat zo te horen achter jou? Kinderen komen misschien thuis met dit verhaal.. maar heel eerlijk gezegt denk ik dat ouders heus wel weten dat er niet veel aan de hand is.. Is zijn moeder al gekomen naar school? hij heeft vast niks tegen moeder gezegt, alleen tegen de leerlingen? Kan het niet goed uit het verhaal halen.. Ik zou me niet zo op mijn kop laten zitten door deze knul... 9 jaar.. wat een knurft.. Vind het wel rot dat je je zo verdrietig voelt.
Mijn man is dus boos naar zijn moeder gegaan en inderdaad debbie zijn moeder wist van niks. Maar tussen de middag zijn de kids uit zijn klas thuis geweest en hebben dat natuurlijk thuis verteld en al gauw was het om 1 uur het plein rond gegaan.gaat sneller dan je denkt. Ben toen zelf gelijk naar de directeur gestapt. Maar om op het verhaal terug tekomen die jongen bleef beweren dat ik hem geslagen had opeens gebeurde dit smiddags om half 1 toen werd zijn moeder boos en zei leugenaar tegen hem. Mijn man zei wat is het nu eigelijk op school heb je verteld dat het om half negen is gebeurd en nu zeg je tegen je moeder half 1. Ja zei hij was smiddag nou zei me man jou verhaal klopt niet ben bij de directeur geweest en daar was het al om half negen bekent. Zijn moeder was erg boos en zei dat ze graag hier op terug wilde komen maar nu even niet. De directeur heeft verteld dat elk moeder of kind die mijn pest op school hard wordt aan gepakt. Hij was erg boos en die jongen kan nog wat verwachten. Zijn moeder was duidelijk aan geslagen van haar zoon. En betreurde het ook dat ik over mijn toeren was. Maar er komt een gesprek met die familie en mij en school. Maar er zijn wel ouders die van deze roddel een grote op hef van maken en mij nu vies aan kijken. School gaat hier zeker wat aan doen zo niet doe ik inderdaad als nog aan gifte. Het is toch iets verschrikkelijks dat zo jongen die rond bezuint tegen de kinderen op school. En die hebben het thuis weer verteld en zo gaat het als lopend vuurtje. Zou even door een zuure appel heen moeten bijten en hopen dat het goed komt. Maar kan jullie vertellen dat dit toch van binnen schade heeft aan gericht. En alleen maar omdat zo jongen de boel op stelten zet op school. Ik weet inmiddels dat die jongen het niet makkelijk heeft thuis heeft een oudere broer en hij is een na komelingetje en krijgt veel straf thuis. Dus zo jongen gaat natuurlijk negatiefe aandacht vragen. Maar heeft niet in de gaten hoe hij een ander mee de grond in boord. Want nu wordt ik wel door veel moeders scheef aan gekeken waar door de directeur zegt het beste is even je kind bij het hek af te zetten en gelijk weg tegaan. doeiiiiiiiiiiiiiiiiii laat me niet kennen. Ik heb niks gedaan natuurlijk is het kloote dat ouders lullig doen tegen mij en zal best trillent op mijn benen naar school gaan maar laat me zeker niet kennen. wordt nog vervolgt Liefs Lover En bedankt voor al die lieve reactie`s
Lieve meis, laat je niet teveel over de zeik maken hoor.....jij weet toch zelf precies hoe het zit? Dan kun je er dus boven staan! En wat andere mensen kletsen....kletsen doen ze toch! De mensen waar het om gaat, weten nu hoe de vork in de steel zit....en dat is het belangrijkste! En laat de rest lekker in hun sop gaar koken..... Sterkte!