Het liefste dat je vent ooit voor je deed?

Discussion in 'De lounge' started by darcy, Nov 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    ...Me een enorm dessert aanpraten in het restaurant en op de rand van het bord laten schrijven (in vloeibare chocolade): "Op Ons Paradijs"

- als je net samenwoont na een grootscheepse verbouwing is dat wel heeeel lief...

Kom maar op met de zwijmelverhalen!

:)

Darcy

2. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    oww Darcy dat is wel heeel romantisch hoor.....ik moet er nog even over nadenken hoor hahahah

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mij ten huwelijk vragen ;)

4. Niet meer actief

Voor mijn verjaardag een grote bos bloemen met 23 rozen.

en af en toe een bloemetje tussendoor.

Gr Scootermuis

5. Niet meer actief

Ik mocht vna mijn (toendertijd vriend) man niet boven op onze slaapkamer komen en toen hij me riep en ik naar boven ging had hij allemaal kaarsjes aangedaan en het bed vol rozenblaadsjes gestrooid .. Had 2 dienbladen vol met lekkere dingen voor ons tweeen ,,, Hij vroeg me toen ten huwlijk het was echt zon ontzettend lief moment ... vergeet het nooit weer!

6. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Toen ik mijn man net kon (aantal weken moest hij op oefening met de landmacht), deze duurden meestal 3 weken.

Toen hij moest gaan, haalde hij een lieve honden knuffel uit de auto, dat vondt ik toen zo lief... is nu 9 jaar geleden. Als ik die knuffel zie moet ik er steeds weer aan denken.

En nu...moet ik wel heeeel goed nadenken hihi :)

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    op valentijnsdag werd er dit jaar een enorm(echt enorm) boeket met rode harten op mn werk bezorgt voor mij! en ik was de enige op kantoor die wat gekregen had.

8. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Mij moeder maken.

9. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    wow... teveel om op te noemen

Ben al 17 jaar met hem en in al die tijd heeft hij heel wat lieve dingen voor me gedaan.
    ff denken ... ja

Ons huis gebouwd !

liefs irisje

10. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    hihihi ja idd das een goeie....

11. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    we wilde trouwen in onze eigen oldtimer alleen was die nog niet rijbaar

dus zouden we gewoon in onze personen auto gaan

10 minuten te laat maar wel met een zelfde oldtimer als de onze kwam hij me halen bij mijn ouders thuis

had gewoon een chevrolet caprice taxi aangehouden en hem voor me gekidnapt :)

12. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...............

13. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Toen ik een ongeluk met de auto had, kwam mn vriend elke dag tussen de middag en na de middag bij me kijken hoe t met me ging. (we woonden toen nog apart.) Hij hielp me met alles! Naar de wc gaan, douchen, eten maken enz enz.. T is ook zo'n schat! En sinds 2 weken is hij mijn man. En uiteraard ons kleine wondertje ook niet te vergeten, maar dat doe je altijd nog met zn 2en he! ;)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh...daar hebben we met volle overgave op gehoopt...maar nu doen we het een heel team ;)

15. Zooooveel lieve dingen, ontelbaar! Maar het liefst is hij wanneer hij als verrassing negerzoenen voor me haalt wanneer ik me ongelukkig voel of ongesteld ben. ;)

16. est

est Actief lid

Nov 22, 2006
    159
    0
    0
    logopediste
    Spijkenisse
    ik had al een tijdje een kinderwens maar mijn vriend nog niet. 2 en een halve week geleden stond ik in de keuken (open keuken) en hij zat op de bank. We wonen sinds maart in ons huisje. En toen zei hij opeens dat hij nu ook wel aan een gezinnetje wilde beginnen..

En verder als hij me ineens een briefje of berichtje stuurt. Hij is niet zo'n romanticus dus als ik ineens zo'n briefje krijg vind ik dat wel erg lief :)

17. Niet meer actief

Mijn moppie heeft ooit een song voor me geschreven...recht uit het hart...zelf gezongen en de muziek er achter gemaakt.

Hij was toen beroepsmuzikant ...

Zal het nooit vergeten...en als ik het nummer hoor, krijg ik echt mega kippevel...

18. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Een hele moeilijke vraag maar als ik 1 ding moet zeggen dan is dat hij me altijd bij me vader breng als ik me pa mis, ook al is hij soms laat thuis hij gaat altijd mee.

19. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Zoveel lieve dingen van mijn vriend!

Maar euhm, toen we zo ongeveer bijna verkering kregen, had ik hem verteld van een nogal mislukte relatie anderhalf jaar daarvoor. Door die relatie had ik nogal een angst voor aanrakingen van manspersonen ;) Ik zei dat hij het was die dat op kon heffen. Hij stond me al een hele tijd op een hele lieve manier aan te kijken, en toe zei hij: ,,Dat wil ik wel, ik zal m'n best doen.'' En hij heeft zich bewezen: ik mocht het tempo aangeven waarin we groeiden in intimiteiten en hij heeft net zolang gewacht met mij te zoenen (2 maanden), tot ik het aandurfde.

Een heel verhaal en helemaal aan 't begin van onze relatie, maar dat vond ik echt heel tof van 'em!

20. moontjejl

moontjejl Bekend lid

Jun 15, 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Het liefste wat mijn man doet voor mij...
    Is er altijd voor me zijn!
    Als ik verdrietig bent fleurt hij me op,
    als ik boos ben laat hij me gaan,
    als ik onzeker ben sterkt hij me,'
    knuffelt me, pakt me vast, zoent me onverwachts,
    doet wat ik vraag,
    En heeft me 2 zoontjes gegeven en is onze derde op komst j/m,
    En bovenal hij geeft me zijn liefde!

Share This Page