eeehhhhh ik weet ook van niets heel vervelend allemaal meis maar wat Natasja al zei laat je niet op je kop zitten door zo'n knurf sterkte
ik hoop voor je dat dit voorgeval snel vergeten wordt op school en dat je weer met plezier naar je werk gaat. Het lijkt wel of ze steeds met meer vreemde dingen komen om aandacht vragen, eigenlijk best wel zielig voor dat ventje dat hij zo op groeit met het krijgen van negatieve aandacht omdat hij anders helemaal geen aandacht krijg. Ik hoop echt dat dit snel vvorbij is voor je. Liefs Jolie
Sorry Debbie bedoelde natasja Vandaag de kids naar school gebracht en ging goed. Alleen dat rot jong begon mijn zoontje weer te pesten ivm mij. Hij zei lekker lache he met je moeder. Mijn zoontje heeft 3x gevraagt of hij wilde stoppen en ging maar door en toen heeft mijn zoontje een flinke schop gegeven. Ik school gebeld en kreeg gelijk de directeur want dat zei hij gisteren. Enige wat hij zei nee he waarom moet dit nu weer ik heb er allemaal geen zin in hoor dat kinderachtige gedoe zal ze morgen aan spreken Moest hem toch bellen? Maar ik weet hoe mijn man is die staat straks weer aan hun deur. Hoop dat dit gauw op houd. Liefs Lover