Het "Wat heb jij vannacht gedroomd?" -topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

#1 Dahlia, 24 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2009
    Ik droom niet elke nacht en als ik wel droom, kan ik ze ook niet altijd navertellen. Maar vannacht heb ik toch wel zo raar gedroomd.

Ik droomde dat ik een moordenares was. Ik had een mes en stak in het wilde weg om me heen in mensen. Of ze ook dood waren, dat weet ik niet (meer). Volgens mij toen iemand mij wilde steken met een mes, toen schrok ik wakker, badend in het zweet.

Ik was doodsbang.. Mijn man lag natuurlijk te slapen. Ben lekker tegen hem aan gaan liggen, zodat ik me een beetje 'beschermt' voelde, vlakbij hem. Heb er echt ff van wakker gelegen en later viel ik wel weer in slaap.

Snap niet wat erachter zit dat ik zoiets gruwelijks droom.

Ik vind het wel interessant te weten wat anderen dromen. Wat hebben jullie vannacht gedroomd?

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    de meeste dromen vergeet ik zo weer maar deze is me altijd bijgebleven:

ik was met mijn man op het strand (savonds) toen er agenten kwamen en ons oppakten die brachten ons achter het strand bij een soort douche er stonden 2 douches en je moest er eentje kiezen.
    de een was de weg naar vrijheid en de andere was dat je levend werd verbrand mijn man moest eerst en daarna ik, maar ik kon niet kiezen mijn man maakte me toen wakker want ik lag te schreeuwen in bed en had de tranen in mijn ogen staan toen ik sliep

ik snap niet waarom maar deze vergeet ik nooit meer

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey wat een leuk topic!

ik heb gedroomd dat ik ziek was en dat mijn schoonmoeder kwam oppassen en er vandoor ging met mijn kind! haar reden was dat ik er nu toch niet meer voor kon zorgen en dat ze al had geregeld dat alle beslissingen nu door haar werden gemaakt.

ik heb nog nooit zo hard gegild in een droom!

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb bij het "zwanger zijn" onderwerp ook een dromen tropic gemaakt en kreeg deze site:
    droominfo.nl

hier kun je nakijken wat alles betekend.

Mijn dromen tellen niet mee, te veel hormonen!! hahaha
    vannacht droomde ik dat de katten vlooien hadden (hebben ze nooit) en de dag ervoor dat ik vreemd ging en afhaakte omdat ik mn man niet wilde bedriegen... zucht...

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Nooit geweten dat er een site was waar je op kon kijken wat je dromen betekenen.
    Maar als ik de trefwoorden: 'mes' en 'vermoorden' intyp, dan komt er toch een verhaal wat er bij mij niet speelt. Ik wil niet mijn relatie beeindigen!!!!

En ik heb ook niet geweten dat er al een topic was in 'zwanger zijn' over dromen. Maar dat is inderdaad voor dames met veel hormonen. Dit voor beiden zullen we dan maar zeggen.

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    hahah!
    ja de meeste van mijn dromen kloppen op zich wel, sommige ook weer totaal niet...

Niet te sterk aan trekken in elk geval, vanavond gewoon weer lekker gaan slapen ;)

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar ik droom wel regelmatig dat ik zwanger ben. En dat is natuurlijk wel iets dat in mijn 'echte' leven speelt. Want ik wil dolgraag zwanger worden. Dat vind ik altijd heerlijke dromen. En als ik dan wakker word dan is het zo'n teleurstelling dat het niet de realiteit is. :(

8. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik droom echt ontzettend veel altijd! Vanacht droomde ik van 2 mooie dikke kindjes die van mij waren en die ik mocht optillen,knuffelen etc. Helaas moet ik nog minstens een half jaar wachten voordat wij uberhaupt beginnen met kindjes krijgen..:(

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh oh oh !

Eerst een heeeeele mooie intieme droom met vriendlief. Heel romantisch in de auto :D

En toen...een nogal innige zoenpartij met Billy Corgan. Boom chickah wah wah !!! :D

De nacht ervoor droomde ik dat ik en mijn tante paranormaal begaafd waren, dat ik met de zanger van Metallica ergens rondliep. Daarvoor liep ik met dezelfde tante in een bos om oude troep weg te brengen na een aanvaring met familie. Ze viel bijna in de plomp omdat de brug open stond. :p

Ik heb onalngs een week lang gedroomd dat ik of zwanger was, of beviel van een zoontje. Het ging gelukkig wel een stuk gemakkelijker dan mijn 1e bevalling hihi.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb vannacht gedroomd dat Milan jarig was (is ook echt bijna zo) en dat ik in m'n eentje een hele krat bier leeg had gedronken. Terwijl alle gasten enzo er ook nog waren, was ik superdronken, en ik was mezelf helemaal voor lul aan 't zetten. En toen bleek later dat de mk die ik vorige maand had gehad, toch geen mk was, en dat ik nog gewoon zwanger was en dat dat door al 't bier wat ik had gedronken alsnog mis was gegaan.

Was echt geen leuke droom. Normaal droom ik wel heel vaak leuke dingen. Ik ga 't morgen eens goed onthouden ;).

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Vannacht heb ik wel wat gedroomd, maar ik weet niet meer wat!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik had gisternacht gedroomd dat ik zwanger was maar verloor ook bloed....maar had geen miskraam. Denk dat het komt omdat een vriendin onlangs verteld heeft zwanger te zijn!

En vanacht werd ik zwetend wakker omdat ik had gedroomd allemaal beestjes (fruitvliegen o.i.d) ergens liepen ik was helemaal in paniek omdat het er zoveel waren dus vriend in mn slaap wakker gemaakt en toen zaten we allebei aan de achterkant van het bed:D vriend dacht namelijk dat er beestjes in bed waren omdat ik dat gezegd had...
    Maar we hebben hier veel fruitvliegjes in huis waar ik knetter van wordt en ik heb gisteravond Pikmin zitten spelen op de Wii....(zijn ook kleine beestjes;))

13. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik droomde dat ik op bezoek was bij mijn moeder, samen met mijn zus. We gingen met de trein. Eenmaal bij mijn moeder kregen we beiden een mooie gouden ring van haar, maar die van mij was iets te groot!
    Verder droomde ik dat ik door de straat liep, achter een buggy. Vervolgens moest ik me haasten om de trein te halen, maar ik miste hem.

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb minimaal 1x per week dezelfde droom en iedere keer begint hij het zelfde en eindigd hij het zelfde .. deze droom heb ik al jaren en begrijp nog steeds niet wat het in houd...

Het speelt zich af en de tijd met die mooie jurken en paard en wagens ed.
    Ik woon in een groot landgoed met mijn ouders en ben denk ik een jaar of 20 ik heb 2 zussen en een broer. Mijn ouders zijn enorm rijk en hebben allemaal personeel in dienst voor alle dingen. Ook lopen er mensen rond die ons bewaken als het ware, 1 daarvan is een jongen die elke keer mijn aandacht trekt.

Ik zal ff het verhaal wat korter maken want anders worden jullie gek ;)

Uiteindelijk raken we verliefd op elkaar en hebben geweldige romances.. Maar op een gegeven moment komen mijn ouders er achter en sturen mij weg. Ik kom dan terrecht in de '' normale '' wereld, waar je moet werken voor je geld en waar armoede op nummer 1 staat. Als ik daar een tijdje ben merk ik dat ik me niet goed voelt, ( in die tijd hadden ze geen zwpagina dus kon ik niet om hulp vragen ;) ) maar ik bleek dus zwanger te zijn. Ik leefde daar samen met mijn zoontje een aantal jaar gelukkig. Totdat er mensen voor de deur stonden die door mijn vader waren gestuurd. Ze zeiden mij dat ik daar heen moest komen. Eenmaal aangekomen bij het landgoed zie ik dat de jongen ( waar ik zo verliefd op was ) in de deur opening staat ( hij werkt er blijkbaar nog ) en verschrikt op kijkt omdat hij mij met een kindje ziet, hij weet dat het van hem is maar kan niets zeggen omdat niemand weet dat ik speciefiek met hem een romance had gehad ...

Ik zal ff afronden anders blijf ik typen ;) .. Uiteindelijk kom ik binnen en smeekt mijn moeder me om terug te komen .. op dat moment word het altijd wazig en word ik meestal wakker. soms droom ik ook wel verder dat ik hem ( die jongen ) s'nachts ontmoet en dat we romantische sex hebben, ik voel me in de ochtend altijd zo verliefd na deze droom ...

Ik weet dus nooit hoe het afloopt oid .. Deze droom had ik dus vannacht en heb ik minimaal 1 x per week.. precies het zelfde precies met de zelfde personen ... en ik heb deze droom al jaaaaren ...

Zou het iets betekenen ??

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb vannacht gedroomd dat we een jong poesje hadden genomen. (dat onderwerp speelt wel want mijn man en ik hadden het er laatst nog over, dat hij wel graag een kat wilde en ik absoluut niet). Maargoed... dat jonge poesje was zo klein dat hij bijgevoed moest worden, en dat deed ik met mijn borst. Ik gaf het poesje borstvoeding. Haha... hoe kom ik erop?

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Vannacht droomde ik dat ik beviel van een zoon. En we noemden hem precies de naam zoals ik zou willen voor een jongen.

Nu hopen dat die droom gauw eens werkelijkheid mag worden.

Deel Deze Pagina