Dit is voor mij echt een wonder!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tallie, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoe kun je vruchtbaar zijn als je ongesteld bent? Heb je misschien een korte cyclus gehad ofzo dat kan natuurlijk ook, ben wel erg blij voor je ik hoop dat het toch goed komt met je vriendje!

    Wel lief van hem dat ie is meegegaan, hoe oud zijn jullie eigenlijk?

    Laat ff weten hoe en wat oke?

    Liefs,
    Lolita
     
  2. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Ik ben 23 en mn vriend is 26.
    Volgens mij kan je ook niet vruchtbaar zijn als je ongesteld ben vond het al zo raar dus en de huisarts ook dus die vermoed dat ik langer zwanger ben. ben ook nog steeds aan het denken hoe mn vorige ongie was stom he dat ik dat ook gewoon niet meer precies weet maar dat komt mss doordat ik wat anders aan mn hoofd had. volgens mij was mn vorige ongie normaal :( :( Nou ik weet iig geval dat ik zwanger ben en voor mn zelf weet ik ook 100% zeker dat het maar van 1iemand kan zijn en dat is natuurlijk mn ex en dat is voor mij het belangrijkste :) :)

    grtjes Tallie
     
  3. Niet meer actief

    Mooie leeftijd om zwanger te zijn vind ik, dus je vriendje begint een beetje weer bij te draaien.... Jammer dat je niet meer weet hoe je vorige menstruatie was.... maar wel heel leuk dat je zwanger bent geniet ervan meid, heb je al kwaaltjes??
     
  4. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Heb eigenlijk niet veel kwaaltjes eigenlijk alleen af en toe een beetje misselijk en buikpijn en oja wel heb ik meer puisten in mn gezicht.

    grtjes Tallie
     
  5. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Gelukkig Tallie, dat t met jou en je ex een betere kant op aan t draaien is. Hopenlijk gaat het helemaal goedkomen, en houd ons op de hoogte over hoe ver je nu bent. Ben erg benieuwd dadelijk naar je echo. Heel veel succes en probeer nu maar te gaan genieten.

    Liefs Angela.
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Tallie .
    Wat goed dat je ex weer een beetje bij draaid .
    Kun je alsnog gaan genieten van je zwangerschap .
    Heel erg gefeliciteerd in elk geval ;)
    Hou je ons wel een beetje op de hoogte :(:
    Ben benieuwd hoe ver je nu bent .

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina