Leuke manier het geslacht vertellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Theeleutje, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hoe hebben jullie het geslacht verteld aan de omgeving?

Over 3 weken hebben we de 20 weken echo en als het kan willen we dan ook het geslacht weten. En omdat ik zeker weet dat we ons allebei gaan verspreken willen we eigenlijk gewoon het geslacht aan iedereen vertellen. We houden wel de naam voor ons zelf ;)

Nou vind ik mensen opbellen met de mededeling: we krijgen een zoon/dochter niet zo heel spetterend.
    Voor onze ouders/broers/zussen willen we een taart laten maken die het geslacht onthult als je de taart aansnijd.
    Maar wat zijn evt nog meer leuke manieren? Hoe hebben jullie het geslacht verteld? (als je het van te voren hebt verteld natuurlijk ;))

2. tulip

tulip Niet meer actief

van die taart met gekleurde botercreme erin had ik idd ook al gehoord. Ik denk dat er verder weinig verrassende dingen zijn als je niet wil dat het in 1 oogopslag zichtbaar is. Misschien dmv een spelletje??

3. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    #3 Tammie87, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    Wij verwachten een jongen. we hadden dus blauwe muisjes in een roze muisjes verpakking gedaan en ingepakt samen met een rol beschuit. zo hadden we het onze ouders verteld. was wel een klus die muisjes verwisselen, maar het was super leuk om hun gezichten te zien toen er blauwe muisjes uit kwamen.:)

4. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    We hadden gekleurde muffins gemaakt (blauw/roze) maar uiteindelijk heeft de echoscopiste een echo afgedrukt in een roze kleur waar je het geslacht niet kon zien. Deze gaven we aan de familie en zeiden dat ze op de echo heel duidelijk het geslacht konden zien. Iedereen dus zoeken naar een uitsteeksel oid maar niemand viel het op dat het een roze echo was :) Pas toen ik zei dat ze naar de kleur moesten kijken wisten ze dat het een meisje werd. Vonden wij erg leuk!
    Een andere mogelijkheid die ik ook leuk vond (schoonzus gedaan geloof ik): roze en blauwe ballonnen halen en dan verschillende doorprikken totdat je alleen nog 1 roze en 1 blauwe overhebt. Dan als laatste de kleur doorprikken die het niet is geworden. Ik hou alleen niet zo van dat geluid.. maar vond het wel een hele leuke manier om het geslacht te laten weten.

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oeh dat zijn ook leuke dingen inderdaad! Beschuit met de juiste kleur muisjes geven bij de koffie!
    En hier krijgen we de echo foto's mee op een usb stick, dus heel simpel om thuis daar een roze of blauwe kopie van af te drukken!

Leuk! Hier kan ik wat mee!

Deel Deze Pagina