Per januari 2012 ben ik gestopt met de pil, en afgelopen vrijdag heb ik een positieve test gedaan!!! We hadden niet verwacht dat het zo snel zou lukken, maar we zijn er super blij mee!!!!
Wat super. Gefeliciteerd! Hier bij de eerste ook de eerste ronde raak toen we er echt voro gingen. Was ook een supermooie verrassing
gefeliciteerd!!! Wij zijn ook in januari gestopt! Hier in de tweede ronde raak.. Zo spannend allemaal!!
Gefeliciteeeeerd! Wij zijn ook eind januari begonnen en ik ben ook zwanger! Ik voel me alleen nog niet zwanger, en kan me het nog amper voorstellen allemaal! jij? Ik heb ook echt zin in de echo! dan gaan het allemaal echt worden, als je zeker weet dat alles goed zit.
Gefeliciteerd! Bij mij was het ook al snel raak (2e ronde). Heerlijk als je zorgen over of het wel nog gaat lukken bespaard mogen blijven.
Ik kan het ook nog niet geloven. Het is nog niet echt 'tastbaar'. Over 3 weken ga ik voor het eerst naar de verloskundige en daar kijk ik ook erg naar uit. Ik leef nog een beetje op de 'eerst zien dan geloven' wolk...
Gefeliciteerd, ben blij voor je dat het zo snel ging! Ik vind het vaak sneu voor stellen als ze zo lang moeten wachten (maanden, jaren etc.) dus gelukkig kan het ook anders. Een goede en vlotte zwangerschap toegewenst!