Dit is wie ik ben..

Discussion in 'Even voorstellen' started by NathalievdBrom, Jan 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathalievdBrom

NathalievdBrom Nieuw lid

Jan 21, 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik ben Nathalie en nieuw op de zwangerschapspagina.

Ik ben 34 jaar en heb een lieve, knappe meid van 15 jaar.. Jep :D , was er vroeg bij, niet gepland, maar vanaf het begin is zij de liefde van mijn leven. Heb geen contact meer met haar vader en heb wel een relatie gehad van 10 jaar met een andere man. Hij wilde zelf geen kinderen en heb me na enige tijd daar met moeite bij neergelegd. Helaas mocht die relatie geen stand houden, maar heb ondertussen alweer een lieve vriend. Hij wil wel heel graag kinderen, maar kreeg, na controle van zijn zaad, van de arts te horen dat die kans nihil is. Dus :( weer erbij neerleggen.. Dochter inmiddels ook al 14 jaar toen, dus misschien was het ook maar beter zo en geen gezeik met pil slikken oid :cool:. Tot november 2013... Ik werd maar niet ongesteld, terwijl het wel voelde dat het elk moment eraan zat te komen. Mijn borsten deden zeer (wat bij mij normaal was voor mn ongi), Maar mn rechter borst erger dan normaal. Omdat ik bang was voor iets ernstig toch maar even naar de HA gegaan. Ben je niet gewoon zwanger? vroeg hij... Nooit bij stilgestaan en ja hoor :):):) ik was ZWANGER! Wij dolgelukkig en we zaten echt op een roze/blauwe wolk. Helaas een week voor mn 10 weken echo kreeg ik een bloeding :$ en verloor het vruchtje maandag voor kerst :(:(. Nu we weten dat het toch wel kan, willen we er ook echt voor gaan, het is nu alleen wachten wanneer ik weer mn ongi krijg :(. Heb veel vragen beantwoord gekregen door het lezen op deze site. Dus nu toch maar eens aangemeld.

Dit is mijn verhaal en ik hoop dat ik mensen kan steunen en gesteund kan worden. :):):)

2. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Welkom hier. Ik hoop dat 2014 jullie jaar zal worden!

3. Robin2014

Robin2014 Lid

Jan 22, 2014
    7
    0
    0
    Alkmaar
    Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!

Share This Page