Dit is zo genant

Discussion in 'De lounge' started by saartje27, Nov 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    hahahaaaa
    of je stuurt een smsje???
    vraag je wat er was?:D

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Hahahaha, alsnog zou ik terugbellen, en vragen of alles in orde is. Alleen maar om te horen wat ze zou zeggen :p, en dan zelf heel de avond in een deuk liggen. Wedden dat ze een kleur krijgt als ze jullie de volgende keer ziet :p

(Hier ooit een "oeps" moment gehad... Van de zomer, waren wij eens "flink bezig", maar het raam stond nog open (onze slaapkamer ligt boven de tuin) :O, oeps.. Maar ach, t was al half 11 's avonds. Daarna nog even een sigaretje in de tuin gaan roken, wat denk je.. Zitten de buren nog in de tuin met een paar tuinfakkels en een terrasverwarmer... Oeps!!! Maar ach... Heb genoeg van hun meegekregen, dan niet op dit gebied, maar toch...)

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Whaha :D Ik zou morgen met een uitgestreken gezicht vragen wat dat nou was gisteravond :D Haar reactie graag hier plaatsen :D

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik vraag me echt ten zeerste af waarom er in zo'n situatie een mobiel telefoon in de buurt is?? Wij worden wel vaak gebeld tijdens de sex, mn man heeft een hele poos gecarpooled met een collega, die jongen belde dan elke avond om een uur of 22.00 of hij mee mocht rijden. Mn man gaat om 22.30 van huis en om 22.00 waren we heel vaak net wat anders aan het doen. Op den duur heeft hij gezegd; kap nou eens met bellen als ik met mn vrouw in bed lig! Dat vond hij wel grappig die collega.

Wat wij hier meegemaakt hebben, we woonden hier net en hadden een flinke vrij partij op de bank. Kaarsjes en sfeer verlichting aan, rolgordijn naar beneden, bank voor het raam, ik bovenop. Kwam ik er daarna achter dat het rolgordijn niet verduisterend is zeg maar, dat je er wel licht/donker doorheen ziet... De kans is dus groot dat overburen en mensen met honden ons toen gezien hebben. Gelukkig niemand ooit over gehoord...

5. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0

hahahaa :D:D:D:D:D

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    hahahaa :p Ik moest hier echt ff heel hard om lachen.. Denk je lekker discreet bezig te zijn ;)

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    maar belde die man jullie dan??:(

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Misschien deed hij het express omdat hij het een geil idee vond weet jij het.

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Of de telefoon was in het bed beland. Als je ineens van die 'behoeftes' krijgt let je niet meer op waar alle kledingstukken, telefoons e.d. belanden :D

10. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hihi funny..heb je ze nog gesproken??

11. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    terug bellen en ook beginnen te kreunen....hahaha

12. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    haha heb je ze nog gesproken??

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Wat vaag zeg, als je vriend de buurvrouw tegen haar man hoorde zeggen dat ie z'n telefoon moest wegleggen, dan heeft ie jullie blijkbaar bewust gebeld?? Of snap ik het nou verkeerd :D

M'n vriend hoort onze buren wel eens als ie een sigaretje rookt in de tuin. Ze zijn blijkbaar ook nogal luidruchtig, ach ja, het stoort hem niet hoor ;)

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    wahahhahahahhaahahha die hadden een pleziertje

15. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

Jun 24, 2009
    2,478
    0
    36
    Hahahaha, geweldig!!

16. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hahaha wat een leuke reacties, lig krom hier!! :D

17. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Oh, echt genant ja! ik hoef dat echt niet te horen van mijn buurtjes ;)

Wij hebben eens een ruzie van goede vrienden op onze voicemail gehad. Hij kwam bezopen thuis na het voetbal, vrouw over de zeik en zijn telefoon zat in zijn broekzak en belde per ongeluk ons... die stond op voicemail en heeft alles opgenomen :D.

We hebben hem een paar keer geluisterd, even flink gegniffeld en toen maar gewist. Ook maar niet verteld aan ze, had de situatie niet beter gemaakt, denk ik, haha

18. Blaak

Blaak Niet meer actief

LOL hilarisch :D Ik heb voor mijn kids een walkie talkie gekocht, maar daar hoor je ook de vreemdste dingen soms! Ik woon ook nog eens in een grote flat waar ook veel babyfones enzo liggen, haha. Ag ja.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Wonen jullie niet in een streng gereformeerd dorp? :D

20. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Hahaha,, maar het kan nu dus ook zijn dat de buurman zijn telefoon bekijkt om te zien wat zijn laatste gesprek was, en dat hij dus zag dat hij jullie had gebeld. En dat ze daar nu niet over durven praten hahaha! Schamen zich dood natuurlijk dat ze onder hun daad per ongeluk naar jullie belde hahahaha.

Share This Page