dit is zo leuk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door inkie1980, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    lijkt me mooi apparaat maar hebben jullie nooit gehad dat jullie hartje niet konden vinden en in paniek raakten? Dat lijkt me t risico als je zelf zo'n doptone hebt.
     
  2. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb hem ook gebruikt vanaf 11 weken zwangerschap, zo om de 3 dagen.. om ff te checken. Als ik iets hoorde was voor mij al genoeg, heb geen minuten lang geluisterd. Ff hartslagje geteld. Bleef steeds rond de 150. Prima regelmatig ook. De Angelsounds was voor bij de ideale uitkomst om rust te bieden wanneer ik me weer even zorgen maakte. Ff naar onze kleine meid luisteren en ik was weer gerust gesteld. Nu gebruikt ik hem niet meer. Ze zet nu regelmatig de boel op stelten hier binnen in me.. Voel haar dus duidelijk.. geruststelling genoeg!
     
  3. inkie1980

    inkie1980 Bekend lid

    13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    ik had vanmorgen toch een afspraak bij de VK en heb t meteen gevraagd.maar t kan volgens haar geen kwaad.
    t is wat ik al zei volgens mij gewoon een microfoon die gewoon erg gevoelig is voor geluiden.en werkt niet op golven geloof ik.en een echo is op golvn maar is nog nooit echt aangetoond dat dat slecht is voor je baby.
    las t van de wk toevallig in een tijdschrift nog.
    en dat de kleine heeft er geen last van hoor...die zit veilig in je baarmoeder.je moetdat ding niet in je buik proppen natuurlijk.
    in het begin zul je hem er wat steviger tegenaan houden omdat t dan nog een stuk kleiner is.mar nu als ik m op de juiste plek hou hoor je m gelijk al...
    als je maar genoeg creme of gel erop doet dan geleid t makkelijker denk ik dan hoor ik t beter...
     

Deel Deze Pagina