Vanavond word onze lieve hondje Bobbie van 15 jaar ingeslapen. Kan alleen nog maar huilen. Bobbie kan niet meer Ik had Bobbie al voordat mijn oudste dochter werd geboren. Bah ben er helemaal kapot van. Vanavond om 19.30 gaan we met het hele gezin(behalve de 2 jongste kinderen)naar de dierenarts waar we Bobbie rustig laten inslapen Bobbie je bent mijn allerliefste,ik hou zoveel van jou,we zullen je nooit vergeten View attachment 65329
Dat is altijd zo heftig Pfffff heel veel sterkte. We hebben paar jaar geleden onze collie( bij mijn ouders thuis) moeten laten inslapen en je bent er zooooooo verdrietig door. Ik wil je een hele dikke knuffel geven! En heel veel sterkte. xxxxx
Hey meis, jeetje dat is echt triest, zeker als je een hond al zolang hebt Ik wil jullie even heel veel sterkte wensen. Liefs mij
heel veel sterkte meis. heb zelf een westie van 10 jaar,en ik moet er niet aan denken dat zij ooit wegvalt...je kunt je zo hechten aan zo'n beestje he. wordt gewoon een lid van je gezin he. nogmaals veel sterkte..liefs petra
Oh wat vreselijk Heel veel sterkte voor vanavond. (maak veel foto's vandaag, hebben wij ook gedaan bij onze kat en later was ik daar zo blij mee)
Hé bah, wat een klotezooi zeg!!! Heel veel sterkte voor de komende tijd meid. Ik leef erg met jullie mee...
Verdrietig hoor. Ik moet er nog niet aan denken om onze hond in te moeten laten slapen. Helaas worden die lieve beestjes nooit zo oud als wij. Heel veel sterkte vandaag.
Heel erg veel sterkte! Wij hebben in januari onze moeten laten inslapen, ik weet hoe ontzettend veel pijn het doet! *knuffel!!*
Ahhhh.. Ik krijg er tranen van in mn ogen. Wat lijkt me dat verschrikkelijk moeilijk! Heel veel sterkte!!! En idd , maak veel foto's!! LiefSs