ooohh, krijg er kippevel van. bobbie lijkt op onze takkie, schrok me rot net toen ik je foto zag. we hebben hem een aantal maanden geleden op bijna 16 jarige leeftijd moeten laten inslapen omdat hij ook helemaal op was. heel veel sterkte vandaag en de komende tijd.
ik voel met je mee hoor... ik heb 1 hond in moeten laten slapen, en de andere viel dood neer nadat hij me net nog vrolijk had begroet mennnn wat heb ik gejankt om mijn hondekindjes heel veel sterkte meid....
Poeh ik moet even iets wegslikken...m'n ouders hebben 1 van onze/hun honden ook moeten laten inslapen vorig jaar. Nathalie, ik wens jou en je gezinnetje heel veel sterkte toe!
O meid, ik voel echt met je mee! Je krijgt van mij een dosis digitale kracht voor vanavond en de komende tijd... Helaas weet ik hoe het voelt, ook wij hebben kortgeleden ons lieve maatje in moeten laten slapen. Ze was een volwaardig gezinslid en al bij mij vanaf 7 weken jong. Ze is bijna 15 jaar geworden. Het doet pijn, maar voor het hondje weet je dat het de enige oplossing is. Liefs en heel, heel veel sterkte!
Vreselijk om dit mee te moeten maken... Maar ook fijn dat het beestje 15 jaar lang jullie alle liefde van de wereld heeft gegeven, en dat heeft ie natuurlijk ook van jullie gekregen! Heel veel sterkte voor jou en je gezinnetje vanavond.
hij gaat heel hard achteruit nu! Over een uur bij de dierenarts zijn. Heb de kinderen uit school laten halen
heel veel sterkte meis, wij hebben helaas ook een hond in moeten laten slapen toen ik klein was. Ik leef met je mee!
Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen voor zometeen en de komende tijd. Het verdriet slijt op den duur maar het gemis blijft. Dikke knuf voor jullie allemaal.
Ohh, dus nu ook nog eerder dan gepland? Maar misschien voor het beestje wel beter... Heel erg verdrietig! Nogmaals veel sterkte!