dit is vreselijk... ik weet precies wat je voelt... heel veel sterkte dus en vergeet niet dat hij een prachtleven bij jullie heeft gehad.. knuffel!
gecondoleerd met het grote verlies. Ook een hond is een kind van het gezin. Heb je verhaal gelezen en je foto's bekeken met tranen in mijn ogen.
ahh meis heel veel sterkte met dit verlies. Ook voor je gezin. Pff moet er niet aan denken maar het zal niet zo heel lang meer duren of bij ons moet dit ook gebeuren. Probeer er niet te veel aan te denken maar ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt.
Wat vreselijk verdrietig, we weten allemaal dat het moment komt maar als het dan zo ver is.......bah..... Heel heel veel sterkte......
Jij was alles voor mij jij hoorde er altijd bij ook al had je veel pijn je wou nog steeds bij mij zijn maar ik kan het niet meer aanzien dat doet me zo'n pijn je lichaam heeft het opgegeven zo kon je niet meer verder leven 15 jaar was je bij mij maar nu laat ik je vrij het deed pijn om je te laten gaan maar je blijft voor altijd in mijn hart bestaan. geen pijn meer voor jou ik moest je wel laten gaan omdat ik van je hou Bobbie ik zal je zo vreselijk missen lieve schat View attachment 65523
Meid toch,ik zit hier bijna te huilen van je mooie gedichtje. Wat moet dit een ontzettend droevige dag geweest zijn voor jullie Toen ik nog bij mijn ouders woonde zijn er 4 honden ingeslapen,iedere keer was het weer verschrikkelijk.. Ik begrijp heel goed hoe verdrietig je bent.. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje!