baarmoedermond

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jess1986, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me iets af, het lijkt wel alsof mijn baarmoedermond ten opzichte van vorige week tijdens en net na mijn eisprong wat harder aanvoelt en iets meer gesloten. Lijkt nog wel redelijk laag te zitten. (Kan er in ieder geval nog wel bij.)Kan dit iets zeggen of valt er geen touw aan vast te knopen.

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Je kunt niet aan je baarmoedermond voelen of je wel of niet zwanger bent. Dan zouden de testen niet meer nodig zijn.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Tijdens je eisprong is je baarmoedermond inderdaad zachter en open.
    Als de eisprong is geweest, wordt hij weer harder en is hij weer gesloten.
    Dus het klopt hoor.

Edit, zag net reactie boven mij.. het zegt inderdaad niks over een eventuele zwangerschap. Of er nu een succesvolle bevruchting is geweest of niet. Hij wordt na de eisprong sowieso harder en geslotener. (raar woord)

4. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg het me inderdaad af of het een teken kon zijn dat mijn eisprong was geweest en of mijn NOD iets dichter bij zou kunnen komen. Dat lijkt dus te kloppen gelukkig. Mijn onttrekkingsbloeding was namelijk op 1 oktober en sindsdien niets meer :x Ik dacht op 5 november nu mijn eisprong te hebben gehad dus ik ben blij dat het in ieder geval er op lijkt dat deze cyclus ten einde komt, zwanger of niet :p.

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik kan mij voorstellen dat je vooral hoopt dat deze cyclus ten einde komt.
    Even ongeacht de uitkomst, al hoop ik natuurlijk op een zwangerschap.;)
    Stel dat 5 november wel je eisprong was, dan zal 19 of 20 november waarschijnlijk jouw NOD zijn.
    Succes!

6. Jess1986

Jess1986 Actief lid

28 sep 2011
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar hoop ik ook op maar ga er niet vanuit aangezien dit pas de eerste ronde is :p. Houd voor mezelf nu maar 20 november aan en als ik dan niet ongesteld word, ga ik er maar eens een test aan wagen. We zien het allemaal wel, ben in ieder geval blij dat het erop lijkt dat het einde van deze ronde in zicht is :D.

Deel Deze Pagina