Wie heeft dit gezien en wat vond je er van? Ik ben normaal gesproken wel fan van dit soort programma's maar deze keer.. Ik weet het niet.. Sommige acts konden heel goed van te voren zijn afgesproken.
But... Ben ook wel klaar met dat neppe gedoe van die zogenaamde hoogmeesters Uri en co. Mindblowing dit, unbelievable dat terwijl het gwn trucage is. Peter r de Vries werd meteen zn mond gesnoerd toen hij een truc doorhad.
Geloven jullie erin? Keek toen ook vaker naar Uri Geller maar weet niet wat ik moet geloven hihi Ben benieuwd!
Wat valt er te geloven? Dit zijn truckjes. Ik vind het heel erg knap hoe ze enerzijds mensen kunnen misleiden en anderzijds mensen kunnen lezen. Meer is het niet. Ik vind het leuk entertainment. Vanavond kijk ik The Voice, maar morgen kijk ik het wel op uitzending gemist.
Ze gaan er niet mee door lees ik net SBS 6 stopt na twee afleveringen met Mindmasters Live | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ik heb het gisteren voor het eerst en laatst gekeken. Ik vond het zo raar dat degene die zo goed scheen te zijn eruit moest. En vandaag ineens het programma laten stoppen. Ik denk niet dat we er veel aan missen.
Ik heb de afleveringen terug gekeken maar ik weet zelf niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik werd er niet van om ver geblazen ofso.
Best een flop idd. Ik vond die show een aantal jaar terug van Uri Geller wel gaaf. Vincent was m'n favoriet 😂 En deed die Joker er ook niet aan mee toen?