Helemaal mee eens. Ik hou daar ook niet van. Net zoals dat jan en alleman maar in de wagen wil kijken. Doe ff normaal!
jaja hier bonje gehad met sz omdat ze nadat ik 3x nee had gezegt toch mijn zoontje van net 6maanden chocola in de mond stopte. jeetje wat was ik pissig! omg dat van die wijn vind ik echt schandalig! en dat van die vreemdr op verhaardag die baby uit bedje had gehaald vind ik zo onbeschoft! het is volgens mij heel moeilijk om te luisteren naar dr wensen van de ouders van t kindje grrrr
Wat een rare mensen heb je toch. Ik vind het ook niet fijn als wildvreemden hun handen niet thuis houden. Stond eens bij de kassa met zoontje van 2 maanden in de draagdoek en draagjas. Draai me om om boodschappen weer in te pakken, grijpt een vrouw me vast, draait mij om, doet mijn draagjas open en graait naar mijn kind. "ik wilde net kijken zegt ze" Ik heb haar handen vastgepakt en gezegd "kijken doe je met je ogen" tsss ik vind dat toch niet normaal hoor. Maar alcohol geven.... Dat gaat echt veel te ver
Onze zoon gaf onze dochter met 5 maanden een patatje. Daar zat ze heeeeerlijk op te sabbelen toen ik erop gewezen werd door m'n schoomzusje. M'n zwager had als grapje tegen onze zoon gezegd dat E. ook wel een patatje mocht. Niet wetend dat peuters dingen letterlijk nemen...hahaha. ze vond hem wel heel erg lekker...
vanmiddag was ik bij een vriendin, haar moeder had mn dochter op schoot pakt de speen stopt t in dr mond en vervolgens bij mn dochter in dr mond! was zo in shock dat ik niks kon zeggen
Mijn schoonmoeder heeft er ook een handje van zelf te bepalen wat tim wel en niet mag. Waren we bij hun en zaten we bij hun tuin huisje was het tijd om tim naar bed te doen maar omdat we geen babyfoon mee hadden wou ik hem niet binnen in bed leggen. Tuin huisje staat een eind van hun huis af en aangezien hij toen nogal draaierig was enzo wou ik hem gewoon kunnen horen. We hebben een buggy die plat kan en daar kan hij prima in slapen. mijn schoonmoeder was het er niet mee eens en pakte hem van mijn vriend af om hem zelf naar bed te brengen!!! Gelukkig zei mijn vriend dat ze hem gewoon in de buggy moest doen. Ik heb al vrij vlot besloten dat IK, en tim's vader natuurlijk degenen zijn die bepalen wat er wel en niet gebeurd en als iemand iets wil doen wat ons niet aan staat zeggen we er wat van of pakken tim bij hen weg. Mijn zwager vond het leuk om hem een volle lepel van z'n overgebleven avond eten te geven zodat hij lekker kon kliederen, terwijl hij wist dat tim een hekel heeft aan het schoonmaken van zijn toet. Ik vind dat gewoon pesten dus heb het spul afgepakt en gezegt dat hij zijn eigen kids er maar mee moet laten smeren! Sommige mensen zijn zoooo brutaal!!
@silsa: jeeeee...!! Niet te geloven! Goed gereageerd trouwens. @speen in de mond: gadver, wat denken ze wel niet. Ik ben geshockeerd over sommige dingen joh!
Nou, ik vind het ook niet kunnen dat wildvreemden aan mijn kind zitten. Ontzettend veel mensen wassen hun handen niet na de wcgang, peuteren in hun neus en zitten dan met hun vieze handen aan mijn kindje, noway. Maar gelukkig nog niet meegemaakt, maar zou er flink pissig van worden. mcDonalds, liever niet, want dan willen ze er altijd naartoe als we er langs rijden. Kinderen onthouden dat ontzettend goed. Maar gaat ons denk ik niet lukken, volgend jaar op vakantie naar Amerika. we zullen zien...
Ik merk nu bij de tweede dat het echt minder is dan bij de eerste, de mensen in onze omgeving zijn inmiddels aan ons 'gewend', denk ik. Al zal het straks misschien wel weer komen, als D. ook wat ouder is. Maar ik zit er altijd nogal 'bovenop', dus ben dingen vaak voor. Mijn vader geeft J. (de oudste) wel eens sinas. Dat vindt ze geweldig lekker. Ik vind het niet nodig, probeer als ze het al te pakken heeft voor ik het door hebt, het dus ook te beperken tot een paar slokjes (vind ik ook niet nodig, maar goed). En inmiddels mag ze op een verjaardag ook best een stukje taart en wat andere lekkere dingen en een glaasje siroop ed, maar met een jaar vond ik dat echt nog niet nodig. Ik houd er ook niet van als wildvreemden aan mijn kind zitten. Gelukkig vinden mijn kinderen dat ook niet fijn en laten ze dat zelf over het algemeen ook heel duidelijk merken. Zij en ik krijgen dan ook regelmatig te horen "wat kijk(t) ze/je boos". Een keer MC vind ik voor een driejarige dan weer niet zo'n gigantisch drama. En ze willen er echt niet meteen iedere dag eten als je een keer geweest bent...niet alle kinderen tenminste. J. is bijvoorbeeld helemaal niet zo'n fan van patatjes, heb eens een Happy Meal voor haar gekocht, maar ze vond alleen de appelsap interessant. Beetje jammer dat ze de laatste weken op het KDV soms iedere week wel patat eet, omdat het vakantie is. Maar ik weet dat ze toch maar een paar patatjes eet en vooral het idee van 'we hebben patatjes gegeten' voor haar heel interessant en leuk is. En 's avonds eten we dan gewoon weer gezond en dan eet ze gewoon goed, dus dat maakt het in mijn ogen iets minder erg. Maar ik zal wel blij zijn als het weer gewoon normaal een boterham is.
Elk woord apart is idd niet raar.. Ik zou het niet zo zeggen, maar ik denk ook niet zozeer in standen..
Ik vind die tut in iemands mond en dan in die van t kind ook wel érg ranzig! Hoorde dat n vriendin dat ook bij andermans kinderen doet. Misschien moet ze ff gewaarschuwd worden dat ze dat niet bij ons kind hoeft te proberen. (zelf heeft ze nog geen kinderen). Maar ja, zij vond ook best dat ze dr vinger in m'n navel mocht steken toen ik 30 weken zwanger was (de woorden "big belly!" roepend)
Wat betreft altijd gaan als je er 1 keer geweest bent: valt wel mee. Heb er hier helemaal geen last van. Thijmen zeurt er nooit over. Maar komt misschien ook omdat we vrij dicht bij huis een mcdonalds hebben waar we nogal vaak langsrijden. Hij is dus ook gewend dat we er langs rijden Wat betreft vakantie in Amerika: er zijn wel veel fastfood dingen (je hebt veel meer dan mc donalds en burger king ) maar ze zitten vaak bij elkaar bij een snelwegafslag dus je rijdt er ook snel voorbij.. hihi
Kinderwagen vasthouden in de bus als steun! Met mijn kindje van 8 weken erin! Heb gezegd dat ze met hun tengels van mijn wagen moeten afblijven! Ik heb ook of eens ruzie gehad met de buschauffeur omdat mijn baby van vijf maanden zo huilde en dus overlast bezorgde aan mijn mede reizigers! Of ik niet een speen had... die had ik ingedaan maar spuugde hij uit! Chauffeur ging uiteindelijk rijden en kind slapen natuurlijk... Ging hij bij zijn tussenstation nog even zeuren... Want hij wist wel hoe je kinderen moest opvoeden enzo.... Ben uitgestapt en naar huis gelopen t laatste kwartier! Heb een klacht ingediend bij Connexxion en hij zou een waarschuwing krijgen!
ik ook niet, maar dat is toch gewoon een historisch overblijfsel, dat nu de betekenis heeft van "kleine zelfstandige"? Denk niet dat de slager op de hoek veel aanstoot neemt aan die term. (die weet zelf ook wel dat ie geen multimiljonair is )
Oh ja, mijn schoonzuster was hier op mijn verjaardag! Haar dochter moest slapen en lag beneden in een campingbedje, ze was 4 maanden en sliep thuis ook altijd in de box, niet mijn ding, maar goed! Mijn pleegbroer was er met zijn net vier maanden zwangere nogal vreemde vriendin! Ten eerste was ik net mijn tweede kindje verloren en kondigde ze nogal lomp aan dat ze zwanger was, we hebben verder eigenlijk nooit contact... Ze vroeg een aantal keren of ze mijn, voor haar vreemde, nichtje mocht vasthouden en mijn schoonzuster zei nee, want ze moest slapen! Sta ik even met mijn sz buiten om aan te wijzen waar vrienden van ons precies wonen, staat dat mens toch met mijn nichtje! Dus mijn sz zegt, leg haar terug! Nee, zegt ze, ze vind het leuk en slaapt toch niet! Nou, mijn sz ging tekeer en ik eigenlijk ook wel een beetje, zegt ze..... Hoe leg je zoiets terug dan???? Serieus... Stond echt met mijn mond vol tanden! dat krijgt dan zelf een kind! En als je weet hoe er nu met hun kind wordt omgegaan.... Schandalig!