Dit kan geen Indroger meer zijn toch?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Xunknown, 28 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

En toch zijn er hier meer dames die de laatste tijd "problemen" hebben met de action testjes

2. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
  3. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8

Bijgevoegde bestanden:

4. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ja nu ik niet zwanger blijk te zijn kan het nu natuurlijk altijd nog , maar was er echt van overtuigd dat de 4 dagen van deze maand een innesteling kon zijn , omdat ik normaal hevig ongesteld ben en dit keer was het echt heel weinig en ook bruin bloed zegmaar..
    Sorry voor de details

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik hoop dat je maar snel een positieve test in handen mag hebben!!

6. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    Kon t niet laten er ng eentje te doen weer een vage streep maar volgens mij niet roze .. klopt gewoon niks van die testen heb ik het idee

Bijgevoegde bestanden:

7. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    En deze nadat ik hem nog even heb door laten lopen met water

Bijgevoegde bestanden:

8. tammie39

tammie39 Actief lid

29 sep 2017
    225
    155
    43
    Vrouw
    Had hetzelfde probleem... had action en kruidvat nou die lopen amper door... heb net die van Etos gedaan en wat een verschil!

9. marlidd

marlidd Niet meer actief

Nou omdat ik vandaag bij action was ook maar een testje gepakt uit nieuwsgierigheid omdat ik veel lees over valse. Heb de early gepakt en de gewone. . Ik weet dat ik niet zwanger kan zijn maar even als proefpersoon. En raad eens een heel licht 2e streepje op de gewone .. die gaat vanaf een waarde van 25? Ze geven dus inderdaad valse streepjes. Zal zo even foto plaatsen

10. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Jeetje, ben helemaal verbaasd dat die 1e test van je zo vals positief kan zijn?! Echt bizar..
    Ik hoop voor je dat je snel 'n echt positieve test mag hebben.

11. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad ik sta ook perplex gewoon!!
    Als ik nu ook op de test kijk is het lijntje ook echt mooi geworden!

Ik zit er nu wel aan te denken dat het de action early was en ik van predictor en Clearblue geen early had..

Misschien maak ik mezelf ook helemaal gek dus ik probeer ook me gedachte op iets anders te zetten

12. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Dit is hem 1,5 dag later

Bijgevoegde bestanden:

13. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Bizar.. echr bizar!!
    Wanneer is je NOD? Misschien toch nog een ander merk proberen? Predictor early ofzo?

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.047
    17.015
    113
    Gek, het lijkt nu nog best een mooi streepje!

15. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ga je nog testen of niet?

16. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Heel raar inderdaad. Ga geen geld weggooien nu door ook nog een predictor early te kopen. Die ontlopen elkaar nauwelijks in uitslag. En mijn voorkeur gaat zeker niet uit naar plustesten, al zijn die van cb iets beter dan die verschrikkelijke van kruidvat.

Misschien over een paar dagen nog eens testen. Op die laatste action lijk ik toch wat te zien.

JennyDallas vindt dit leuk.
  17. Xunknown

Xunknown Lid

17 dec 2016
    79
    5
    8
    NULL
    NULL
    Nou dames,

Omdat ik merk dat ik het zelf niet kan loslaten & ook meerdere meningen hoor op het forum heb ik een afspraak gemaakt bij de HA voor de zekerheid .

Daar kan ik dinsdag terecht en gaan hun het uitzoeken ..
    Blijkt dit niks te zijn geweest kan ik ook het hele verhaal afsluiten !!

Ik wil jullie wel bedanken voor de eerlijke reacties !!

18. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik krijg na een dag laten liggen nog niet zo een streep maar ja dat sluit het niet uit dat het niet kan, Ben benieuwt dinsdag .

19. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    jeetje wat een onzekerheid. ik blijf het streepje overigens wel raar vinden. hij lijkt zo dun en ook niet helemaal recht. Maar het feit dat het er staat is gewoon echt niet ok! (als je niet zwanger bent natuurlijk). hopelijk kan je huisarts je uitsluitsel geven

20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat "echt niet ok" zou zijn. Normaal gesproken gooi je die dingen na een paar uur in de prullenbak en lees je ze dus niet meer af. Dat er dan vervolgens een streep op komt te staan na 1,5 (!) dag, tja. Er staat niets voor niets een afleestijd op vermeld.

Sado vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina