Ja daar ben ik het volledig mee eens, maar die streep stond er toch meteen? Daar is mijn 'niet ok' op gebaseerd. Maar goed, ik blijf erbij dat ik dit een rare streep vind en ik zou TS adviseren deze in de prullenbak te kieperen en te vertrouwen op alle negatieve testen die ze daarna heeft gedaan. Natuurlijk snap ik dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan voor TS, dus nu ze de stap naar de Ha gezet heeft hoop ik dat hij haar duidelijkheid kan verschaffen.
Nou dit is dus nooit gezegd! Strepen stond er in 6 min & ik had alleen vermeld dat 1,5 dag later het streepje er nog "mooier" uitzag of terwijl goed opgedroogd!
Ik heb een rits action testen liggen en ze drogen raar op. Met 5 minuten is het een brede roze streep. En later kurkdroog word het een pen streep.
Huh, nu snap ik je niet meer. Als de foto die je liet zien van een test was die binnen 6 minuten zo was dan is dat gewoon positief lijkt mij. Waarom dan na 1,5 dag pas een foto er van maken? Ik zou zelf een test doen en binnen afleestijd aflezen/foto maken en daarna niet meer aflezen. Ik heb het niet over je eerste test maar die andere die je plaatste.
Die andere die ik plaatste 1,5 dag later was dezelfde test! Alleen omdat dames hier zeiden dat die er raar uitzat had ik opnieuw een foto gemaakt voor het opgedroogd te laten zien .
Ik heb wel getest met predictor maar ze hadden nog niet de early en ik zit nog voor me menstruatie , Dus ik weet niet of dat heel veel uitmaakt? Op de predictor verscheen namelijk niks. Daarom heb ik toch een afspraak gemaakt bij de HA om alles uit te sluiten.
Als er op de predictor (en de cb plus die je had gedaan) niks verscheen was de streep op de action overduidelijk 100% niet van hcg.
Dit. En de streep staat scheef, daarom lijkt het een ophoping van de kleurstof te zijn i.p.v. een reactie op HCG. Dan kan iedereen zeggen dat het wel een hele duidelijke indroger is, maar dan is het gewoon geen reactie op HCG.. Blijft natuurlijk niet leuk dat de test niet goed doorloopt, maar de streep staat (vooral op de eerste foto) duidelijk scheef. En als een volgende test dan helemaal wit blijft, dan zul je voor nu dus niet zwanger zijn (hoe teleurstellend dat ook is).
Idd ook, maar dat had ik in mijn eerste post in dit topic al aangegeven, dus voelde geen "drang" dat nog een keer te zeggen
Vind wel dat sommige mensen bot overkomen.. Sorry , maar ik heb ook een paar vragen gesteld waar een antwoord op kwam wat totaal iets anders is dan dat mijn vraag is. Wat dat betreft wil ik jullie graag op de hoogte houden , maar ik heb geen behoefte om beoordeelt te worden op dingen die wel of niet al zijn gezegd. Ik snap zelf ook goed wie wat zegt en geef antwoord op vragen. Dat betekent niet dat eerder advies weer teruggehaald moet worden als ik nogmaals de situatie uitleg .
Vinden jullie het goed als ik me aansluit bij deze groep? Ik ben benieuwd of er ook iemand ervaring heeft met ovulatietesten en PCOS. Ik heb eens ergens gekezen dat ovulatietesten dan niet altijd goed werken. Zelf heb ik waarschijnlijk PCOS en ben begonnen met eerste ronde Clomid 50mg. Gister ‘groen licht’ gekregen van de gynaecoloog, eitje van 20mm en dus een eisprong in aantocht. Ik wilde zelf kijken of ik dit kan monitoren met ovulatietesten maar ze zijn allemaal negatief.. zelfs de Clearblue met extra hormoonindicator (4dagen voor eisprong). Weet iemand of dit met PCOS te maken heeft? Uiteraard vertrouw ik meer op mijn gynaecoloog en de echo dan op de testen maar ik vind het zo jammer dat ik t dus zelf niet kan checken.
Je kan beter even je eigen topic openen. Maar ovulatietesten werken vaak niet bij PCOS omdat het LH hormoon altijd verhoogd kan zijn waardoor alle testen positief zijn. Jij bent waarschijnlijk te laat met ovulatietesten omdat je ei 1 a 2 dagen na je positieve test springt. Een negatieve ovulatietest heeft in ieder geval niet met PCOS the maken en waarschijnlijk werken ze dus wel voor jou.
Hallo dames , Sorry dat ik niks meer heb laten horen. Bij de ha onderzoek kwam uit dat er toch verhoogd hcg in mijn bloed zat. Helaas wel aan de lage kant met als gevolg dat er nu een " menstruatie" is .. Erg jammer maar we blijven positief!
@Xunknown jammer dat het dan toch niet goed blijkt te zijn uiteindelijk. Duim dat het snel goed raak mag zijn.