Clearblue test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door visitor, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal ,

Ik ben 1 dag overtijd (ben uitgegaan van mijn langste cycles) en heb gelijk een testje gedaan, maar die was negatief. Ik wel een duizelig en heb wat vaker hoofdpijn. Ik weet niet of ik zwanger ben. Wanneer kan ik weer testen . Hoe lang moet ik wachten

2. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    je zou kunnen testen over 2 dagen wan thcg verdubbelt elke 2 dagen maar als ik jou was en je kan het volhouden zou ik proberen om er 6 a 7 dagen van te maken hoe moeilijk dat ook is

3. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Dank je wel je bent een schat. Mijn man had ergens gelezen dat ik zelfs 2 weken moeten wachten als je een onregelmatige cycles hebt , weet niet of ik dat wel kan volhouden.... :(

4. Niet meer actief

tenzij je via deze site bijvoorbeeld de dipsticks besteld,dan kun je wel wat vaker testen,mits je dat zou willen,want wachten is en blijft moeilijk,kon ik ook niet en op die manier was ik al snel 100 euro kwijt

5. Niet meer actief

Als je onregelmatig ongesteld word moet je wachten tot je langste cyclus van het afgelopen half jaar!

6. Niet meer actief

een vriendin van mij testte ook negatief een paar dagen geleden,vrijdag als ik het goed heb.gisteren was ze twee weken overtijd en testte ze positief met een test van de DA...

7. Ladym

Ladym Actief lid

3 okt 2007
    112
    0
    0
    Ja als ik jou was zou ik ook nog een paar daagjes wachten en begin volgende week als je nog steeds niet ongi bent nog een testje doen..

Groetjess

8. Niet meer actief

ja en geen clearblue,...raad je dan aan een huismerkje te nemen...hoor echt goede dingen over kruidvat

9. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    waarom geen clear blue als ik mag vragen? zijn die niet zo goed? heb nl ook clear blue gebruikt, 2 negatief maar mijn lichaam zegt andere dingen. heb mezelf opgelegd te wachten tot volgende nod om te zien wat er dan gaat gebeuren...heb nog andere test geprobeerd.

10. hankie, ik denk dat mirandakloppie het kostenaspect bedoelt. Die CB's zijn aan de prijzige kant.

11. Niet meer actief

CB is gewoon goed hoor, maar is minder gevoelig dan kruidvat denk ik.
    Met CB test je gewoon iets later positief.

12. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    oke, dat het om de kosten ging bedacht ik me idd later hahaha (duhh). even afwachten nog maar

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Maar de kruidvat geeft soms vals positief aan

14. Niet meer actief

ik bedoelde idd dat cb iets minder gevoelig is;)

Deel Deze Pagina