Wat een super actie! Ik dacht dat die hormonen nu wel weg waren, maar ik schiet er ook helemaal van vol haha, wat een geweldige foto! Gefeliciteeeeeerd! Hmmzzzz...moet die foto ook maar even aan mijn vriend laten zien!
Hoi meiden, Dank jullie voor jullie reacties, wat lief al die felicitaties. Ik kon het echt niet droog houden op dat moment en mijn antwoord was natuulijk een volle JA. We zijn nu alles een beetje aan het doorspreken en we willen op Bali gaan trouwen....ohhhh, het wordt een sprookje. Heb er nu al zo'n zin in. Kan niet wachten (zwijmel, zwijmel). Hihi! Liefs, Banjabes
Wauw, wat een prachtig aanzoek! Ik wil ooooook!!! En trouwen op Bali, wat super romantisch! Geniet van alle voorbereidingen en de mooie dag zelf natuurlijk! We lezen vast wel hoe het gegaan is hier op het forum!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ gefeliciteerd!!!! Wat een leuk aanzoek zo psst... als je nog een visagiste/haarstyliste zoekt whahaha sorry voor de reclame
Wat super schattig! Het is dat wij al getrouwd zijn, maar als hij het zo nog eens zou vragen zou ik het meteen over doen! Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!