redelijk ver voor je nod tenminste uitgaande van een gewone 28 daagse cyclus positief testen en de dag ernaar negatief? dan wordt ie toch ook niet positief meer voor je nod? Das vast een test die niet goed geweest is toch? of een ongi in aantocht? Heb behoorlijke buik en rugpijn steeds maar ben ook grieperig. En heb een pijnlijke blaas.. pfff. heb altijd gezegd nooit ver voor je nod te gaan testen en doe het dan toch.. zou wel ff bewijzen dat ik niet zwanger was en de testen goed waren..
hoi meid een innesteling vind gemiddeld 5-7 dagen na je eisprong plaats. uitgaande van een luteale fase ( aantal dagen tussen eisprong en ongesteldheid) van 14 dagen, zou je nooit verder dan 7 dagen voor je NOD positief kunnen testen. Heb ook nog nooit iemand meegemaakt die 7 dagen voor NOD positief test. Na een innesteling begint je lichaam pas HCG te maken, en dit verdubbelt iedere 2 tot 3 dagen. pas bij een hcg van ongeveer 25 kun je positief testen. ik heb toevallig 5 dagen voor NOD positief getest, maar met wel een hele betrouwbare test ( de kruidvat 2 voor 5 euro) en 4 dagen voor NOD met de digitale clearblue waarin '' zwanger'' of '' niet zwanger'' in komt te staan. ooit kan je positief testen voor je NOD en later toch ongesteld worden. dat is vaak het gevaar met voor je NOD testen. ook kun je eerst positief testen en later negatief als je bijvoorbeeld een vals positieve test hebt , of als het bijv mis is gegaan en het HCG is gedaalt. maar jij zit als het goed is nog veelte ver voor je NOD o om uberhaupt positief te kunnen testen dus het kan heeel goed zijn dat je alsnog positief test hoor.. ik had voor de grap ook 7 dagen voor NOD getest en die test was zo wit als het maar zijn kon, en 2 dagen later had ik een duidelijk lijntje. succes meid! liefs daantje
dank je ga er niet van uit hoor maar dit soort dingen zijn gewoon vreemd. Dat een zwangerschap je zo onzeker kan maken he.. Die grapjes van mij...
denk idd dat de eerste test een valse uitslag heeft gegeven... hopelijk test je over een paar dagen wel positief