Helaas is het wel waar! Heb net de uitslag van mijn vlokkentest. Het is weer niet goed! Voor de 3e keer blijkt dat mijn babytje weer die stomme rot stofwisselingsziekte heeft. 3 keer achter elkaar, zwanger in dec.2006 uitslag niet goed! zwanger aug. 2007 uitslag niet goed! nu zwanger dec.2008 uitslag niet goed! wat is dit nou? En ik heb maar 25% kans op een kindje met een stofwisselingsziekte. 75% kans dat het wel goed is. Dames ik ben zoooo in de war ik jank al vanaf 13.00 uur. Het voelde zoo goed. afgelopen 2 jaar heb ik dus zoveel ellende meegemaakt ik hoop dat ik hier uit kan komen. Sorry, maar ik weet het niet meer. bahar
Bahar wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Hoeveel moet een mens doorstaan Wat gaat er nu gebeuren? Moet je de zwangerschap laten afbreken? Wat afschuwelijk zeg. Ik leef ontzettend met je mee en vind het echt vreselijk voor je!
Wat verschrikkelijk zeg. Wat houdt het precies in nu, ik heb er verder niet zoveel verstand van. Wat moet een mens soms een ellende met zich meedragen, ik denk aan je.
Verschrikkelijk meid. Ik wens jou (en je partner) ongelooflijk veel sterkte en kracht toe. Liefs, Romy
jeemig hoeveel pech kan een mens hebben? soms zijn de zaken in de wereld zo krom verdeeld dat je denkt waar is dit in hemelsnaam goed voor ik wens je erg veel sterkte voor de komende tijd liefs
Bahar, gecmis olsun canim! Wat vreselijk...! En dan 3x..ppff.. Hoeveel moet een mens inderdaad doorstaan...
ik lees net pas je stukje, wat vreselijk meid, heel veel sterkte, weet niet wat alles inhoud maar hoeveel pech kan een mens hebben idd..
Wat een nachtmerrie meid, ik vind het echt vreselijk **** voor jullie. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, het is niet niks iedere keer.. hopelijk straalt voor jullie snel de zon.. een heeeele dikke knuffel van mij