Dit kan niet waar zijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hey lieve zomaar,

wat ontzettend verschrikkelijk voor je, maar ik zou indd toch een verloskundige bellen dan weet je het zeker. Mijn vriendin heeft ook een ongesteldheidsbloeding gehad met 6 weken zwangerschap en dacht ook aan een miskraam maar is gewoon bevallen van een kerngezonde babymeisje.

Voor de zekerheid zo ik ff bellen.

heeeeel veeeel sterkte moppie

xx jessey

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Dank je wel meid!
    Ben zo blij dat alles goed gaat bij jou en dan ook nog eens dubbel zo goed jij bent echt een geluksbal weet je dat wel ;)
    Heb gisteren een verloskundige gebeld en die zei tegen mij dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan bij de celverdeling en dat mijn lichaam daarom automatisch het vruchtje afstoot omdat er iets niet goed is :( :cry: :cry:
    Ik weet nu ook wel zeker dat ht een miskraam is omdat het niet alleen maar bloed meer is maar echt alles komt er uit (NIET TE GELOVEN ECHT VEEL MEER DERRIE EN VEEL HEFTIGER DAN EEN ONGI)
    Ik ga dus op naar ronde 4....

Jij heel veel plezier nog met je 2 engeltjes!

Liefs X Zomaar

3. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hey zomaar, ik weet echt heel goed dat ik een geluksbal ben. maar ik weet zeker jou tijd komt nog wel. Ik zou alleen dit kleine engeltje nooit vergeten als ik jou was.

Heel erg veel sterkte toegewenst.

xx jessey

4. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Vergeten doe je zoiets nooit geloof ik... het rare is dat elke vrouw weet dat zoiets kan gebeuren en dat je bij jezelf denkt IK weet het dus ben er eventueel op voorbereid... maar nee hoor denk dat je er nooit op voorbereid kan zijn! Maar iest moois onstaat er wel uit en dat is dat je partner en jezelf wel nog een stukje dichter naar elkaar toe groeien na zoiets! Ben op dit moment zo zo zo blij met mijn mannetje op de manier hoe hij erop reageert en er mee omgaat het doet hem ook ontzettend veel en dat is zo mooi om te zien mijn mannetje laat niet vaak zijn gevoelens zien maar nu Wauw ben ik zo trots op hem!! en hij is er echt voor mij! Dat is zo fijn!!!
    Hij liet me ook tussen neus en lippen door weten dat hij nog zaad genoeg heeft ;)

liefs x zomaar

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    he zomaar,

WAt een rotnieuws! Sterkte!

gr. debby

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hey meissie,

Wat onzettend rot voor jullie. Ik hoop dat het snel wel zo mag zijn..

Heel veel sterkte en geef de moed niet op!

Dikke kus Toys

Deel Deze Pagina