BEN GEWOON ZWANGER!!!! ONGELOOFLIJK De eerste ronde.... kan het niet geloven... Was 5 dagen overtijd, heb vanmorgen een test gedaan (predictor) en een mega dikke vette roze stip! Hierbij wil ik even zeggen dat je dus echt helemaal nada noppes niks hoeft te voelen om toch zwanger te zijn Pas sinds gisteren ging ik twijfelen, had een hele gespannen harde onderbuik. Maar verder helemaal niks gevoeld in de periode vanaf de eisprong zeg maar. Dus meiden ga er niet teveel uit dat je ook maar iets moet voelen, kijk maar bij mij! Heb van de week nog op dit forum geuit aan een paar meiden dat ik echt het gevoel had dat ik ongesteld ging worden, zo voelde dat ook echt. Zo zie je maar!
Super meid voor je!!! Heel goed dat je bevestigd dat je niet altijd iets hoeft te 'voelen' waardoor je de conclusie kan trekken zwanger te zijn! Iedereen is anders toch.. Maarre had je veel afscheiding vanaf je eisprong? Daar is Mirre de afscheidings -onderzoekster benieuwd naar. Mirre
BEDANKT VOOR AL JULLIE BERICHTJES! HELEMAAL LEUK! En Mirre.... Ik heb geen innestel bloedje gehad. Om het zo maar te zeggen. Heb ik wel extra op gelet, dacht natuurlijk dat dat 1 van de eerste dingen zou zijn waaraan je kon merken dat je zwanger zou kunnen zijn. Maar ook helemaal niks. Verdere afscheiding misschien wel een beetje, maar of dat nou echt meer is als dat je normaal zou hebben?! Ja misschien een piep klein beetje meer als ik er zo over nadenk... Alleen een paar dagen na overtijd te zijn dan die harde en gespannen buik. Kan het nog steeds niet geloven...
Wat heerlijk zeg, gelijk de eerste keer raak! Ik ben jaloeoeoeoeoers!!! . Geniet ervan meid, gefeliciteerd!