Angst en hoofdpijn door Mirena?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Minny, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb sinds december 2010 de Mirena spiraal. Hij beviel me supergoed. Werd nooit ongesteld en had nergens last van.

Maar nu ben ik tot voor kort een maand lang ongesteld geweest. Steeds als ik dacht dat het bijna over was begon het weer. Gelukkig na een maand was het voorbij. Maar nu bijna een maand later heb ik veel spotting. Word er een beetje moe van. Ben van de week bij de dokter geweest, maar die zegt dat het normaal is en dat als ik weer zo erg of lang ongi ben dat ik dan teveel hormonen aanmaak en daarvoor pilletjes kan krijgen.

Maar goed: Ik voel me de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel zitten. Mijn angstige gevoelens komen weer een beetje terug en heb weer last van hyperventilatie. Dit had ik voor deze taferelen prima onder controle. Ik ben niet zwanger, want heb verschillende tests gedaan.

Zouden deze angstgevoelens ook door de mirena kunnen komen? Ik ben er ook af en toe misselijk bij en heb al dagen hoofdpijn.

2. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem!! Ook heel veel last van stemmingswisselingen en vaak depri..morgenochtend ga ik hem eruit laten halen...

Deel Deze Pagina