Zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door IamMe, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IamMe

IamMe Lid

11 okt 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik heb een vraagje.

Ik moest mijn laatste pil vorige week maandag slikken maar ik ben 2 dagen eerder gestopt. Ik word altijd vier dagen daarna ongesteld en dat zou dan op de woensdag zijn. Ik had al last van mijn onderrug maar ik heb ook veel gewerkt, maar ik had ook veel slijmverlies en twee keer dat maagzuur omhoog kwam. Ik twijfelde en heb dus toen woensdagochtend meteen een testje gedaan. Negatief. Donderdagmiddag werd ik ongesteld, in het begin licht rood en daarna donkerbruin. Na twee dagen hield dit op en was ik niet meer ongesteld. Ik heb toen seks gehad en daarna was ik meteen weer gaan bloeden maar de volgende ochtend was ik niet meer ongesteld. Ik heb nu lichte onderbuikpijn, vooral is mijn buik inhoud (ja, beetje vreemd). Ook heb ik nog steeds last van slijmverlies, beetje wit dikkig spul. Ok weet dat ik t beste een testje kan doen, maar ik vraag me toch af wat jullie hiervan denken. Normaal gesproken ben ik wel dik 4 dagen goed ongesteld. Kan t zijn dat ik zwanger ben of zit t tussen mijn oren?

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

waarom ben je 2 dagen eerder gestopt met de pil?

In principe is het: 2 dagen bloedverlies = ongesteld. En ook weer: negatief is helaas negatief.

Omdat je de pil die maand hebt geslikt, was die ene x sex dus beschermd. In de stopweek ben je sowieso beschermd tegen zwangerschap (ook als die iets eerder of later begint...)

Deel Deze Pagina