Misschien was je urine nu minder geconcentreerd dan de vorige keer? Zo ruim voor je NOD kan dat veel verschil maken!
Het zou inderdaad kunnen dat de urine minder geconcentreerd is geweest... Had je het resultaat binnen de tijd afgelezen?? Heb ook weleens gehoord dat je dan een heel licht streepje kunt zien. Hoewel ik de strepen op je test goed kan zien. En ik heb zelf nooit een indroogstreep gehad bij de kruidvat 2 voor 5. Nou ik hoop voor je dat je toch weer een duidelijkere test krijgt!!
Ik had het ook zo licht en zo vroeg als jij! Alleen heb alleen maar om de twee dagen getest, anders kan het inderdaad net weer negatief zijn als je teveel hebt gedronken bijvoorbeeld. Dit was mijn eerste test: (denk dat die van jou morgenochtend als je nu niet meer drinkt ook weer posi is hoor! )
Ja heb beide binnen de tijd afgelezen.. uit mijn hoofd stond er dat je dacht ik na 5 min moest checken ofzo.. Ik snap er helemaal niks meer van joh, ik heb vandaag echt lopen stressen van kan t mis zijn gegaan of niet en toevallig had ik mijn nichtje de hele dag bij me dus was druk met kids vandaag en dacht echt JAAAAA dit wil ik ook ben er klaar voor Ik heb vandaag wel veel gedronken.. Ik ga het gewoon nog ff afwachten en laten we gewoon hopen dat t raak is.. en BLIJFT!.. dank je wel voor jullie reacties, het doet me goed..
Als je inderdaad de testen gewoon binnen de tijd hebt afgelezen komen die strepen niet zomaar lijkt mij.... En als je veel hebt gedronken is het waarschijnlijk gewoon niet geconcentreerd genoeg, je bent ook erg vroeg. Zoals je zelf zegt lijkt me het beste toch nog even afwachten, maar das makkelijker gezegd dan gedaan weet ik heel veel sterkte!!
ik testte een week voor me NOD ook al positief bij me meisje met de 2 voor 5euro. Mijn streepje was ook zo licht. En op me NOD was ie echt vet dik.....
Ga je morgen weer testen? Wel erg spannend nu met positief en negatief resultaat ik duim voor je. Had zelf van deze zwangerschap op 7dpo ook een hele wazige 2e streep nog minder zichtbaar dan die van jou.
NOU IK SNA ER HELEMAAAAL NIKS MEER VAN! dus ik heb gisteren gestest weten jullie nog, negatief dus ik wil vandaag weer testen (snap niet waarom ik niet gewoon wacht) dus ik haal de test van gisteren tevoorschijn en ik zie een licht streepje.. Nu weet ik dus niet of het een indroogstreepje is of niet.. pff weet je wat ik test eind volgende week wel weer gewoon want ik wordt er gek van.. Heb trouwens mijn 2 positieve testen naast die ene van gisteren gelegd.. en de streepjes zijn gew hetzelfde.., dus die negatieve test waar nu een streepie op staat ziet er hetzelfde uit als die 2 positieve.. Heeft iemand ervaring met die 2 voor 5 euro van de kv? Indroogstreejes ?.. of is er wel eens iemand geweest die ook ooit een negatieve test had van de kv en de volgende dag wel een streep en die ook ZWANGER bleek te zijn naderhand ???? ONZEKERRRRRRHEID
Heb wel veel gelezen op het topic voor ovu en zw-testen en daar zeggen ze dat indroogstreepjes niet roze zijn... Pff wat een onzekerheid voor je. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!! Succes!
Wil ook wel even reageren! Ik had bij mijn eerste test ook zon licht streepje net als jij!! Dacht ook dat het een indroogstreepje was. Ik teste woensdag en mijn man was er van overtuigd dat het niets was en dat het gewoon een indroogstreepje was. Heb de 2e test zondagochtend gedaan en toen was het meteen een hele dikke streep!! Gewoon over een paar dagen nog een xtje testten en dan in de ochtend!!! Als je nu echt zwanger bent ben je dat over een paar dagen ook nog wel. Echt even tijd uitzitten...!!! (maar in mijn ogen komt het wel positief over) (oja en anders even predictor halen) De teste namelijk al heel vroeg positief. (volgens het ziekenhuis).
@Jennifer14: ik had helemaal de 1e x een lichte streepje (zie mijn album) En om de dag een test gedaan met ochtendurine en werd steeds duidelijker. En het is idd zo dat als je veel drinkt de hcg minder geconcentreerd is. En indroogstreepjes zijn niet roze... Succes meid!
Nog never nooit niet indrooglijntjes gehad bij de kv 2 voor 5.... Negatief is gewoon wit! Geen lijntje te bekennen dan hoor!
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken.. Ik heb al dagen lang een zeurderig gevoel in mijn onderbuik vooral nu aan de rechterkant alsof ik ongesteld moet worden. En 3!!! testen geven een paars/roze lijntje aan zoals op de foto.. En de test van vandaag geeft helemaal niks aan, gewoon negatief. Ik snap het echt niet meer.. Ik ben al dagen niet meer naar de toilet gegaan om mijn grote boodschap te doen. Ik eet als een malle.. in de ochtend in de auto zit ik al aan de snoepjes terwijl ik niet eens ontbijt op heb. Gisteravond was ik zoooo misselijk dat ik er vanochten mee opstond! Mijn borsten waren gevoelig maar dat valt nu wel mee..Ik ben ontzettend MOE, maar echt niet normaal moe terwijl ik iemand ben met heel veel energie. Ik snap gewoon niet meer wat ik moet denken. Mijn cyclus is ook nog eens onregelmatig dus ik zou niet eens echt GOED weten wanneer ik mag testen.. Ik denk zelf nu trouwens dat ik pas donderdag/vrijdag kan testen maar ik weet het gewoon allemaal niet meer.. Ik dacht dus dat het indroogstreepjes waren maar mij wordt verteld die zijn niet roze enderg. En mocht het zo zijn dat het "mis" is gegaan dan zou ik toch niet meer alles zo duidelijk voelen ? AAGGRR wat doet mijn lichaam me nu aan.. Oh en de hele grap van alles is, ik ken zo een russisch vrouwtje, vriendin van mijn tante en soms voor de grap legt ze kaarten voor me. Dus ik dacht hey leuk weer een keer doen (ik hecht geen waarde eraan, vind het soms gewoon leuk) dus zegt deze vrouw zonder dat ik iets heb verteld dat ze een zwangerschap ziet. Ze zei ik weet zeker dat je zwanger bent.. bel me volgende week om het goede nieuws te vertellen.. YEAH RIGHT.. ze had beter kunnen vertellen waarom mijn lichaam zo dom doet (en niet met de reden van zwangerschap want ik geloof daar niet meer in) Ben zwaar teleurgesteld meiden, zwaar
Jeetje Jennifer wat rot voor je dat je geen duidelijke test hebt gekregen vandaag. De vorige testen hebben toch HCG waargenomen lijkt mij. Ik heb inderdaad zelf nog nooit een indroogstreep daarop gehad. Dus dan zou je zeggen dat het positieve testen waren.. Had je het wel met ochtendurine gedaan?? Als je cyclus onregelmatig is kan het zijn dat je te vroeg test. Het kan ook zo zijn dat er iets niet goed zit aangezien het niet duidelijker aan het worden is... Ik weet niet of je dan ook kwaaltjes voelt Ik hoop voor je dat het toch raak is of dat je anders snel zwanger zult zijn!! Grappig verhaal van die kaartlezeres, ik toch wel errug toevallig Sterkte komende tijd!!!
Was wel in de ochtend, ik denk rond een uurtje of half 11 ofzo ndat ik al uitgebreid ontbeten had en derg. En als ik te vroeg heb getest dan had ik sowieso toch geen positieve testen kunnen hebben ? Ach ik laat het denk ik ook maar hierbij.. Sowieso wil ik wel iedereen bedanken die heeft gereageerd en met je meeleeft, heel lief en leuk allemaal.. (en toch hou ik mijn vingers nog ergens gekruisd)
Jeetje wat een onzekerheid.. Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Anders wacht je tot het weekend en dan doe je weer een test. Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus en heb geen idee wanneer ik kan testen.. Ik heb volgens mij de innesteling gevoeld afgelopen woensdag. Dus ik ga van het weekend maar weer een poging doen. Sterkte en succes!
Nou ik denk dat het gewoon echt niks is hoor.. Bedoel de dagen dat de testen positief waren kon er haast geen HCG in mijn lijf zitten.. als ze toen positief waren had het nu al van de lijst moeten knallen.. Zoals uitgerekend had rond de 22e denk ik mijn innesteling dan moeten zijn waarschijnlijk.. 1 of 2 dagen erna kan je nog niet zoveel hcg hebben.. dus ik dacht aan een iets vroegere innesteling (weet niet eens of dat kan) maar ja nogmaals dan had t nu al meer moeten zijn en kan denk ik pas eind deze week testen BAH BAH BAH..
Jakkes jennifer ik herken dit nog van mezelf, ik teste vaak te vroeg, en had dan een posi test die niet donkerder worden maar juist lichter tot er niets meer te zien was, en dan werd ik ongesteld..... Ik weet gewoon dat de kruidvat testen erg precies zijn, en je daar geen roze streepje mee krijgt als er geen Hcg in je lijf zit, wel zijn er bepaalde medcijnen die je een fout posi test kunnen geven... weet niet of je medicatie gebruikt?
Nee helemaal geen medicaties. Misschien is dat het wel gewoon hoor wat jij zegt. HEt enige rare is dat als ik mijn menstruatie krijg dan heb ik maar 1 of 2 dagen een zeurdering gevoel maar dit is al heel lang zo en ik zou denk ik pas eind van de week of msschn weekend mijn periode moeten krijgen.. zucht.. wat een gedoe en onzekerheid als je graag iets wilt .. en het ergste is ik lijk wel een zeur joh als ik mezelf terug lees hahaha
Hoop zo voor je dat je van de week alsnog positief test!! Zelf dacht ik echt mijn ei gevoeld te hebben.. vandaag 2 weken geleden..! Maar was afgelopen donderdag.. dus 10 dagen na mijn vermoedelijke ei.. zooo misselijk! En dat ben ik nooit.. dus getest..! Zag een ieniminie streepje verschijnen.. waarvan je niet weet wat je ermee moet..! Smiddags nog een x, positief.. toen nog 1.. nog steeds positief! maar net als bij jou vrij licht!! Dagen erna heb ik nog 6 testen en 2 CB gedaan.. en alles positief!! Dus kan het zijn dat je urine niet geconcentreerd genoeg waS? Want ik had ook echt licht en dat 10 dagen na mijn(denk ik..) ei!