Dit kan toch niet echt zijn!?! (adv marktplaats)

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik heb mijn best gedaan om te uit te zoeken of dit echt is of niet en mijn conclusie is dat het nep is, de foto heeft een niet Nederlands achter grond en de hond lijkt een jonge reu van rond de 1 jaar

2. SnowAngel

SnowAngel Niet meer actief

Bekijk het van de andere kant..
    Ze kan beter deze hond die haar niet gehoorzaamd weg doen
    Ipv dat ze dat beestje naar de piep helpt en er strx niks meer van te maken valt
    En dan een hondje nemen van een jaar of 7 die wel goed opgevoed is en alles al geleerd heeft van zn vorige baasje
    En zou niet weten waarom ze de hond niet kan verkopen.. als ze gewoon eerlijk is en zegt ik kan de hond niet aan, dan is er altijd wel iemand die de hond wel zou willen alleen 700euro nee dat gaat ze er niet meer voor krijgen

3. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Ik denk dat de reacties ook minder heftig zouden zijn, als ze enkel op zoek zou gaan naar nieuwe baas, omdat zij de hond niet kan bieden wat hij nodig heeft. Echte hondenliefhebbers kunnen dát alleen maar toejuichen denk ik, dat je het beste wilt voor je hond.

Maar het feit dat ze aangeeft dat hij te groot is en ze wilt ruilen voor een kleinere hond, daar zit t probleem in.
    Alsof je je schoenen in de verkeerde maat hebt besteld....

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Ja dat is het punt idd. Dan kan ze beter eerst een goede baas voor de hond zoeken en later eens kijken voor een andere hond.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit. Dat mens is gewoon een trol, misschien een verveelde puber. Kijk ook naar het slechte (tokkie) Nederlands......;)

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.258
    11.862
    113
    Melden bij MP dan.

7. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik denk dat de intentie van deze persoon echt wel goed is, maar de uitvoering gewoon minder.

Ik ben ook gedragstherapeut voor honden, heb een berichtje gestuurd.

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Dit.. Soms is de klik er ook gewoon niet, dat kan...
    Uitvoering is wat minder. Maar soms is het beter voor dier en mens om een dier te herplaatsen. Dat betekend niet direct dat z'n iemand geen enkel dier waard is.

Maarja.. Vindt het wel een hele knullige advertentie.

Deel Deze Pagina