Echt ik weet het nu echt eve niet meer! we hebben al zoveel mee gemaakt met xander, en het gaat maar niet over. We hebben na ze geboorte weken met hem huilend de hele dag door het huis te wiegen vanwege een koemelk eiwit allergie waar niemand ons serieus mee nam. xander was te vroeg geboren en daar had het mee te maken werd ons dan verteld pas na 3 maanden hebben ze xander opgenomen, hij is 5 keer opgenomen geweest. Iedere keer als xander naar huis kwam ging het een paar dagen goed en dan begon de ellende weer. Nu is xander ruim 3 maanden weer thuis, en nu begint de ellende weer opnieuw. Het begon eerst met smorgens iedere dag eerder komen krijsend en wel. Nu komt hij iedere nacht en is niet te kalmeren. Overdag is hij de hele dag chagerijnig, huilt niet echt veel maar is niet te genieten. van de week begon hij smiddags in 1 keer van uit het niks te krijssen en heeft dit bijna een uur vol gehouden. Nu is hij vanaf 6 uur s,avonds aan het huilen tot hij 10 uur ze fles krijgt,(die drinkt hij huilend op, en niet helemaal terwijl hij normaal niet weet hoe snel hij die moet opdrinken) als we hem dan in bed leggen is hij echt helemaal niet meer te houden hij raakt helemaal in paniek. We zijn van het weekend naar de huisartsen post geweest omdat hij constant naar ze oren grijpt, (zijn dinsdag bij de kno arts geweest en die zei dat het er allemaal goed uit zag) maar nu dachten ze aan een beginnende oor onstekking dus moest ik maar paracetamol geven, gister avond voor het slapen gaan 1 gegeven en die werkte prima maar vandaag gilt hij alleen maar harder en harder. Ik wwet het echt eve niet meer. is dit een spong ofzo? hij is prematuur, 4 en een halve week te vroeg dus zijn kalender leeftijd is 8 maanden over 2 dagen dus nu is hij vanaf de uitgerekende datum 7 maanden. sorry hoor voor mij gezeur hier iedere keer maar het lucht wel op. groetjes miranda
Hoi Hoi Ik zou als ik jou was nog een keertje naar de dokter gaan, het is toch niet normaal dat hij zoveel huilt. Heb je zelf het gevoel dat hij huilt voor pijn? Ik wil je iig veel sterkte wensen Groetjes Vera
grijpen naar de oren kan ook een teken zijn van tanden. Esmee grijpt en trekt dan ook aan dr oortjes. sterkte met je mannetje
Al is het een sprong, lijkt mij toch veel en veel te heftig. Moeilijk hoor. Toch nog maar een keer naar de HA? Hij krijst niet voor niets. Knuffel voor jullie allebei!
C grijpt, als er tanden doorkomen, ook naar zijn oortjes. En dan is hij overdag & 's nachts niet te genieten. Slaapjes overdag doen we dan vaak bij ons op het grote bed, en 's nachts mogen we er een paar keer uit om hem te troosten. En als hij wakker is, dan is het een kwestie van geduld. Vermoeiend, maar na een weekje vaak wel weer over. Die paracetamol helpt ook tegen de tandjespijn, dus dat zou het kunnen zijn. Wij gaven dat heel soms ook wel, als hij echt een fatsoenlijk slaapje nodig had..
Wat vreselijk voor jullie, maar zeker voor je kleintje. Als ik het zo lees moet het echt meer zijn dan een sprong of iets dergelijks. Ik denk dat hij pijn heeft en zou echt aandringen op een onderzoek. Ga naar je huisarts en vertel wat je meemaakt, EIS om een verwijzing! Bij de eerste (die zeker 17 uur per dag huilde) heb ik me ook te vaak laten afwijzen. En dacht dat ze (CB vooral) het allemaal wel wisten. Maar als jij denkt dat er wat is, dan moet je vooral luisteren naar je gevoel! Succes!
Wat krijgt hij , borstvoeding of iets anders? Ons zoontje heeft koemelk eiwit allergie en ook nam niemand ons serieus en zijn er zelf achter gekomen. Daarna hebben we nog vele andere allergieen ontdekt, lang niet zo heftig als koemelk, maar zeker heeft het wel effect op hem gehad. Hij was altijd aan t zeuren en jengelen en hij hield gewoon niet op. Een voedingsdagboekje bij houden kan helpen, alleen sommige allergenen reageren pas later in je lichaam, dus helpt niet altijd. Beter ish et om eerst alle allergenen te elimineren uit zijn voeding, vooral ei, soya, aardbei, geitenmelk e.d. als je die hebt geelimineerd, en het gaat goed langszaam aan eenvoor een weer erug brengen op het menu. Dan kun je zien wat hij wel en niet kan hebben. Soms kan dat heel onduidelijk zijn!
He meid ik vind het ook wel erg heftig voor een sprong en zou denk ik toch ook weer naar de ha gaan. Wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen voor jou en je kleine ventje.
Ach wat moeilijk! Voor jou en je mannetje, want die zit ook duidelijk niet goed in z'n vel. Het kunnen ook tandjes zijn die doorkomen. Mijn meisje was daarvan ook niet te genieten. Ook grijpen ze dan vaak naar de oortjes. Bij de drogist heb ik van VSM druppeltjes opgehaald, deze hielpen prima. Veel succes!
Misschien lactose-intolerantie? Mijn moeder herkent de klachten heel erg mbt tot mezelf. Misschien dat venkelwater helpt?
Hoi, Misschien kun je een afspraak maken voor cranio-sacraal therapie, dit schijnt goed te werken bij huilbaby's. En ook als ze al wat ouder zijn. Veel sterkte!
@ml80: lijkt qua behandeling echt heel erg veel op een osteopaat vind ik. Heb het nl. zelf gedaan tijdens mn vorige zwangerschap. Geen idee of het hielp (was tegen enorme vermoeidheidsklachten maar is moeilijk te zeggen als je hoogzwanger bent wat normaal is en wat niet meer) maar de behandelingen waren wel fijn.
hallo hier! nou gister de kinderarts gebeld en die dacht aan de klachten te horen dat het toch een combi is van een oor onsteking en het door komen van tandjes. We hebben ook eve een goed gesprek gehad over xander ze ziekenhuis opnames om dat ik met een aantal dingen kwam wat ik dacht (zoals misschien nog een allergie) en ze heeft me uit gelegd dat ze alles al hebben getest bij xander wat er te testen valt en dat hun die symtonen ook niet zien. Ze had voor gesteld om de huisarts vandaag langs te laten komen voor onderzoekje, en het lijkt wel of xander het had begrepen want meneer heeft vanacht eindelijk zins 2 weken weer een nacht door geslapen ik moest hem om kwart over 6 zelfs wakker maken. en gister was hij redelijk snel in slaap en vandaag is hij tot nu toe redelijk. Dus denk dat de dokter gaat zeggen dat er niks te vinden is, ben zondag al bij de huisartsen post geweest en daar was ook niks te vinden dus eve afwachten. En ik heb ook een afspraak gemaakt bij de osteapaat voor aanstaande dinsdag. Nou al er weer wat nieuws is zal ik het weer eve melden. Meiden allemaal bedankt voor jullie berichtje, nu hier en in al mijn topics. Is tot nu toe iedere keer nog niet echt positief te noemen. Maar mijn tijd komt nog wel denk ik. In ieder geval nogmaals bedankt. groetjes miranda