wakker bij 16 weken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by monky1, Sep 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monky1

monky1 Lid

Aug 14, 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi ik heb een vraagje hoe lang zijn jullie kleintjes wakker tussen de voedingen en hoeveel slapen ze gemiddeld overdag en wat doen jullie als ze eerder wakker worden,
    mijn kleine meid word smiddags eerder wakker en huilt dan ik moet haar dan vermaken maar dat is ook soms niet goed,
    groetjes

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Inge is iets ouder maar dit is ongeveer haar schema:
    8.00 uur eerste fles
    9.00 uur weer naar bed en slapen tot
    12.00 uur tweede fles ongeveer wakker tot
    14.30 uur weer naar bed tot ongeveer
    16.00 uur derde fles en dan blijft ze nu meestal wakker tot
    19.00 - 20.00 uur dan krijgt ze de 4e fles en gaat ze naar bed tot de volgende ochtend.

Als ze wakker is kan ze zich zelf goed vermaken in de box. Maar niet de hele tijd van 16.00 tot 19.00. Dan zet ik haar vaak even in het wippertje of ik ga met haar wandelen.

Als ze naar het KDV is geweest slaapt ze daar minder en stop ik haar soms om 18.00 uur nog voor een uurtje in bed.

Als ze eerder wakker wordt hangt het er van af hoeveel eerder. Als ze 3 uur na een voeding wakker wordt geef ik haar gewoon de fles. Wordt ze nog eerder wakker dan leg ik haar met wat speeltjes in de box of ga ik even met haar rijden of wandelen.

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Mijn meisje is 20 weken en slaapt weinig overdag, misschien is het een fase maar ze heeft daar blijkbaar genoeg mee. Ze slaapt overdag gemiddeld 1 à 2 uurtjes bij elkaar (steeds halve uurtjes per keer) en de nacht doet ze van 18u30 tot 8u (met 2 à 3 voedingen). Dus bij elkaar zo'n 14 à 15 uur slapen. Overdag ga ik vaak de deur uit met de wandelwagen of draagzak, doen we samen boodschappen, of wandelen we door het park.

Share This Page