Kan iemand mij helpen? Heb een Kruidvat early test gedaan, maar nu lees ik her en der wat negatieve verhalen. Ik heb na mijn miskraam ineens een lange cyclus van 34 dagen Toch maar een testje gedaan, echt zo ongeduldig als wat. 5dec zou ik mijn eisprong hebben gehad dus zou nu 5 dagen voor nod zitten. Binnen de afleestijd zag ik een vaag streepje, heb de boel uitelkaar gehaald en zag daar ineens een wat duidelijkere streep. Dit alles binnen afleestijd.... Wat vinden jullie ervan? Beschouwen als negatief? Hoop dat jullie het kunnen zien. De foto is helaas gedraaid
ik zie wel iets, maar dat is heel licht.. gewoon oer 2 dagen nog eens testen en dan moet hij duidelijker zijn
Lief dag jullie zo reageren allemaal!! Heb vanmorgen heel hard m'n best moeten doen om vanmorgen niet te testen voor ik naar m'n werk ging. Na de verhalen die ik over deze test lees wordt het alleen maar spannender of het goed is of niet.... Morgen vroeg ga ik weer testen met een action of Kruidvat 2v5 die zal ik ook even plaatsten☺️
Dan zou ik geen actiontest nemen! Die hebben toch meer nodig, zit je straks weer met zo,n vage lijn..