's avonds testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kaat23, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaat23

Kaat23 Lid

Apr 24, 2011
    12
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster
    Noord Brabant
    Maakt het uit of je 's avonds test? Of moet je het perse 's morgens doen?
    Ik heb werkelijk geen idee of het zo kan zijn,, maar ik zit enorm in de onderzekerheid.. Want stel ik heb me innesteling gehad,, die is dan waarschijnlijk donderdag begonnen.. zou ik het dan nu kunnen weten?? Hoop dat iemand me kan helpen..

Liefs Mij

2. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi Kaat23, spannend zeg! De meeste mensen testen ´sochtends omdat er dan meer HCG in je urine zit dan op een ander moment.
    Als je vanavond gaat testen raad ik je aan om 3 uur niks te drinken voordat je de test doet. OF je doet hem morgenochtend ;)
    Succes in ieder geval!

3. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Tjah.. er word inderdaad gezegd dat je urine sochtend geconcentreerder is dan savonds dus krijg je eerder een mooie streep.. mocht deze verschijnen natuurlijk!
    Ik had echter smiddags (17.30u) een veel duidelijkere streep dan sochtends (6.30u) .. dus tjah..
    Klinkt logisch dat van concentreerde maar voor mij maakte het niet uit..!;)

4. Kaat23

Kaat23 Lid

Apr 24, 2011
    12
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster
    Noord Brabant
    Beide bedankt voor jullie reactie.. Op dit moment ben ik al sinds 3uur niet meer naar de wc geweest.. Dus dan zou ik rond 6uur wel kunnen testen? En anders probeer ik het alsnog morgen ochtend.. In ieder geval bedankt! Groetjes

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Ik heb 12 dagen na mijn eisprong getest ook 's avonds en toen was er een heeeel klein streepje te zien.
    Mijn man zag het in de eerste instantie niet eens, maar het vrouwelijk oog weet wel beter natuurlijk:D

De volgende dag heb ik weer 's avonds getest, en die was een stuk duidelijker, dus het is inderdaad wel mogelijk

6. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    je innestelling was afgelopen donderdag toch zei je? Dan moet je nog tot donderdag a.s. joh...waarom niet even wachten?

7. Kaat23

Kaat23 Lid

Apr 24, 2011
    12
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster
    Noord Brabant
    Ja dat denk ik.. Toen had ik bij afvegen wat bruinig/rood bloedverlies.. Maar dat is pas sinds vandaag echt over.. Ik heb iedere dag wel beetje gehad en dan alleeen bij afvegen.. Ik weet dus niet zeker of dat zo is.. Maar je zou zeggen tot donderdag wachten dan?

Bedankt voor je reactie in iedere geval

8. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    Overijssel
    hmm vreemd zeg...ja ik zou dan zeker wachten tot donderdag hoor

9. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Ik heb bij beide zwangerschappen ´s avonds getest, bij deze zwangerschap zelfs 4 dagen voor NOD.

10. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    Overijssel
    met welke test? Hoeveel LF>?

11. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    1,430
    0
    0
    iem erger als mij ga je niet vinden qua testen. :)
    ik begon na maandstonden met ovu testeen en direct na eisprong met zwangerschapstesten ( kon het ni laten ) deed vaak twee testen per dag.
    altijd eerst goedekope was deze pos dan deed ik ind e dag een clearblue, altijd pos gestest met HCG 18 ( liet erna ook bloed trekken progesteron , miskramen vroeggeboorte) ik teste 4 d voor NOD pos. zelfs labo snapte niet hoe ik het zo vroeg kon weten.
    dag dat ovu pos was exact 11 d erna telkens pos. maar hangt ook wel allemaal van lichaam af.

maar uw vraag ik teste dus zowel smorgens als s avonds en kreeg telkens zelfde resultaat

succes

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hier 's middags even duidelijke test als 's ochtends

13. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    ik test smiddags ook beter positief dan in de ochtend

14. Kaat23

Kaat23 Lid

Apr 24, 2011
    12
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster
    Noord Brabant
    ik wil jullie bij deze even laten weten dat ik 2 dikke strepen had met de test!!! :D:D:D

groetjess!!

15. tulip

tulip Niet meer actief

gefeliciteerd

16. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Bij mij maakt het helemaal niet uit.. Ze waren allemaal positief, of ik nu veel of weinig had gedronken :) !

17. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    lees nu van je dikke streepjes ! gefeliciteeeeerrrdddd :)

Share This Page