Hallo meiden, ik weet t niet meer. Ben 5 dgn na Nod. Heb heel erge gevoelige borsten, zo erg dat ik ze liever niet aanraak. Beetje misselijk. Maar neg kV 2v5 test. Vanochtend! ( niet met 1e ochtend urine) ik wacht nog maar paar dgn af... Mis word ik toch nog ongesteld? Groetjes anlief
zwanger iig nog niet zo te zien. dus daar kunnen de klachten niet van komen. misschien is je eisprong later (geweest) en ben je nog niet echt overtijd
Even opnieuw testen Ik had 4 dagen overtijd negatief getest en 7 de dag licht positef. Je kan late eisprong hebben dus later menstruatie of later bevrucht. Gr
Ff update😃 nu 6 dgn na Nod, vanochtend weer getest, nu met ochtendurine, maar nog steeds negatief! Ik wacht nu maar gewoon paar dgn af! Mis maandagochtend ff overleggen met ha?
Je kunt een latere eisprong hebben, dit is niet elke cylcus persee hetzelfde. Ik zou nog even afwachten.
Volgens mij ben je nog maar kortgeleden gestopt met de pil toch? Helaas wil dat niet automatisch zeggen dat je dan direct weer een keurige cyclus van 28 dagen hebt. Ookal was dat de vorige keer toen je stopte met de pil wel zo. Ik vermoed dus gezien je negatieve testen dat je cyclus gewoon langer is. En dat je helaas nog niet zwanger bent. Zwangerschapssymptomen ontstaan namelijk door HCG. Je zegt na je NOD te zitten en zwangerschapsklachten te hebben. Dan moet je dus al HCG aangemaakt hrb b en en zou het onderhand al lang zichtbaar moeten zijn op een test. Sorry. Je kunt allerlei dingen gaan zien en voelen als je eenmaal weer graag zwanger wilt worden. Maar vraag anders om een bloedtest aan je huisarts als je de negatieve testen niet vertrouwt en als je al lang geleden gestopt bent met de pil.