Voel me beetje vreemd...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Hope123, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Hallo, ik heb sinds gisteren wat harde buiken en sinds vannacht erge pijn in de zijkant van mijn rug en trekt door naar mijn onderbuik. Heb daar een vaag gevoel, niet echt krampen oid maar gewoon een vaag gevoel en voel me niet zo lekker ookzelf. Beetje dizzy en slapjes voel ik me.
    Zouden het beetje indalingstekenen kunnen zijn?

Had vorige weekook paar druppels bloedverlies mar ze konden niet vinden waar dit vandaankwam, had wel een cm ontsluiting maar baarmoedermond nog niks aan te zien verder...

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    geen idee.... lijkt wel met het weer te maken...
    hier is het ook paar dagen aan het rommelen... Ik moet van de vk in de gaten houden dat harde buiken niet om de 5 min komen.

succes met de laatste loodjes

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Poeh, ja wat kan het zijn. Van alles. Indalingsweeen of toch echt het begin van de bevalling. Gewoon ff aankijken en als je het niet vertrouwd de VK bellen hoor. Daar zijn ze voor.

4. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Met het weer had ik wel benauwd maar verder niet echt nu echt vervelende pijn in mij zij en voel me niet goed zit binnen en ramen staan open dus lucht lekker door.

Ik moet vanmiddag weer op controle dus gelukkig weet ik dan waarschijnlijk meer, mar wellicht ook niet, bij bloedverlies ook niet echt iets gevonden.

We zullen het afwachten, ben geen klager maar ben dus echt niet lekker vandaag, maja hoort er misschien gewoon bij...

kvptje, jij ook suuces laatste weekjes!

Deel Deze Pagina